فراگیری خودشیفتگی در هزاره ی سوم +ویدئو

© Photo / West Midlands Policeفراگیری خودشیفتگی در هزاره ی سوم +ویدئو
فراگیری خودشیفتگی در هزاره ی سوم +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موضوع "سولوگامی“ یا ”ازدواج با خود“ رسمی نه چندان تازه در بین اروپاییان که به شکل غیر منتظره ای رواج یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، "سولوگامی" یا "ازدواج با خود" نوعی دیگر از ازدواج های غیرمعمول است و اغلب افرادی به این سبک از ازدواج روی می آوردند که مدت ها تنها بوده اند و حاضر نیستند این تنهایی را با کسی شریک شوند. آنها در کمال خرسندی و رضایت ازدواج با خود را بر می گزینند و با برگزاری یک مراسم ساده یا تشریفاتی در مقابل آینه به خود بله می گویند و عشق و احترام را به خود تعهد می دهند و معتقدند که منجر به زندگی شادتری خواهد شد، جالب است که در این نوع از ازدواج اسم افراد تغییر نمی کند.

با نگاهی به گذشته می توان به یاد آورد که زیگمو فروید- پدر علم روانکاوی، عقیده داشت که بسیاری از خصیصه های خودشیفتگی با بشر به دنیا می آیند. آندرو مورسیون نیز ادعا میکرد، در دوران بزرگسالی میزان مفیدی از خود شیفتگی در افراد وجود دارد یا به وجود می آید که آنها را قادر می سازد تا در رابطه برقرار کردن با دیگران فردیت خود را نیز در نظر بگیرند. با توجه به این تعارف، میتوان گفت "ازدواج با خود" از عشق افراطی فرد به خود، خودشیفتگی یا غرور نشات می گیرد. 

ربات دخترنما - اسپوتنیک ایران
ازدواج با ربات عادی می شود+عکس+ویدئو
 به بیانی دیگر این خود برتربینی است که معیارهای ازدواج را تغییر می دهد و به تناسب میل به ازدواج به سبک معمول(ازدواج با جنس مخالف) را به شدت کاهش می دهد، مقوله "ازدواج با خود" را ترویج می دهد و باورها را هدف می گیرد.

با تمام این تفاسیر سال هاست که در بعضی از کشورها به طرق مختلف برای ترویج این سبک از ازدواج تلاش می شود. یک آژانس مسافرتی ژاپنی نیز برای تشویق زنان به داشتن احساس مثبت در مورد خود، بسته های پیشنهادی این سبک از ازدواج را ارائه داده که عروس می تواند لباس، آرایش، دسته گل خود را برای مراسم "ازدواج با خود" انتخاب کند و به عقد خود درآید، این پکیج هزینه دو روز اقامت در هتل و یک آلبوم عکس یادبود را نیز شامل می شود. انتشار این خبرها و بازنشر این تصاویر واکنش های منفی بسیاری را در در پی داشته است و کاربران کمی موافق این ازدواج هستند، برخی هم عقیده دارند مجرد ماندن به خودی خود این معنا را می دهد دیگر چه نیازی به این مراسم دارد، کاربرانی هم با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه و انزواگرایی جوانان نگران باب شدن این سبک از ازدواج در جامعه ی ایرانی هستند و خواستارند با کمک مسئولین و خانواده ها زمینه ازدواج جوانان فراهم شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала