شش سال زندان در انتظار نیمار

© AFP 2023 / Luka Gonzalesشش سال زندان در انتظار نیمار
شش سال زندان در انتظار نیمار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فوروارد برزیلی تیم پاریسن ژرمن ممکن است با حکم شش ساله زندان مواجه شود.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار، فوروارد برزیلی تیم پاریسن ژرمن ممکن است به خاطر انتقال از سانتوس به بارسلونا با شش سال زندان مواجه شود.

دستمزد نیمار در اختبار والدین این فوتبالیست برزیلی - اسپوتنیک ایران
دستمزد "نیمار" در اختیار والدین این فوتبالیست برزیلی

بررسی طولانی مدت این موضوع که چه کسی مبلغی را به چه کسی بدهکار هست ، در نهایت منجر به احضار طرفین به دادستانی اسپانیا شد. در سال گذشته، نیمار بدلیل این انتقال به دادگاه احضار شد. در حال حاضر تصمیم گیری در مورد این پرونده با مشارکت سه قاضی انجام خواهد شد که در نظام حقوقی اسپانیایی به معنای امکان صدور حکم سنگین است. از طرف دیگر ارجاع این پرونده به این دادگاه ممکن است روند رسیدگی به پرونده را با کندی مواجه کند.
روزنامه اسپانیایی Lavanguardia در این باره می‌نویسد، گناهکار شناخته شدن نیمار ممکن است منجر به حکم 4 تا 6 سال زندان برای وی شود.
تحقیقات در مورد این پرونده از سال 2014 ادامه دارد. پرونده نیمار پس از شکایت یک شرکت سرمایه گذاری بار دیگر به جریان افتاد که ادعا کرده سهم کامل خود را از کل مبلغ فروش این بازیکن دریافت نکرده است. این شرکت برزیلی مالک 40 درصد از حق فروش این بازیکن بود. در سال 2014، ساندرو روسل، مدیرعامل سابق بارسلونا به پرداخت‌ غیرقانونی در جریان انتقال نیمار به این باشگاه متهم شد و از سمت خود کناره گیری کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала