انتشار نخستین تصویر از هلیکوپتر نسل آينده روسیه + عکس

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر انتشار نخستین تصویر از هلیکوپتر روسي نسل آينده + عکس
انتشار نخستین تصویر از هلیکوپتر روسي نسل آينده + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاويري از آخرين هليکوپتر فوق پيشرفته روسيه منتشر شد.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از مجله "دفنس بلاگ"، تصاويري از آخرين هليکوپتر فوق پيشرفته روسيه منتشر شده است. با توجه به تصاویر منتشر شده، دفتر طراحی Kamov در حال ساخت و طراحي اين هليکوپتر است. هلی کوپتر جدید دارای بالها و چرخ دنده های فرود است. نام اين مدل هنوز مشخص نشده است.

بر طبق گفته های اين مجله، سازندگان تلاش می کنند تا سرعت و ویژگی های آیرودینامیکی اين هواپيما را ارتقا دهند. علاوه بر این، صندلی های کابین خلبان در کنار یکدیگر قرار دارند.

انتظار می رود که این هواپیما با سيتم مادون قرمز برای مهار هواپیماهای دشمن مجهز شود. این مدل قادر خواهد بود تا سرعت 700 کیلومتر در ساعت پرواز کند.

اين که سازندگان در چه مرحله ای از پیشرفت ساخت هلیکوپتر مي باشند، اعلام نشده است.

پيش از اين در خبر ها آمده بود که دنیس مانتوروف وزیر صنعت و تجارت روسیه اعلام نمود که بخش کشتی سازی روسیه قادر به ساخت ناو هلیکوپتر بر است و برای فروش آن به سفارش دهندگان خارجی آماده است.

در ماه اوت مانتوروف اطلاع داد که روسیه بجای ناو هلیکوپتر بر، کشتی یونیورسال-همه کاره را خواهد ساخت که قادر به حمل هلیکوپتر خواهد بود.

وی در این خصوص گفت:«ما می توانیم ناو هلیکوپتر بر را بسازیم و می توان آن را به سفارش دهندگان بفروشیم، از جمله خارجیان اگر تمایلی به خرید آن نشان بدهند".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала