ساخت موشک فوق سنگین روسی برای کشف ماه

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر ساخت موشک فوق سنگین روسی برای کشف ماه
ساخت موشک فوق سنگین روسی برای کشف ماه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان فضایی روسیه برای کشف ماه یک موشک فوق سنگین خواهد ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری راگوزین، رئیس سازمان فضایی روسیه (روسکاسموس)، روز شنبه 27 اکتبر در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت: روسکاسموس یک موشک فوق سنگین برای کشف ماه خواهد ساخت.

کشف شئ مرموز بر روی ماه + ویدئو - اسپوتنیک ایران
کشف شئ مرموز بر روی ماه + ویدئو

راگوزین نوشت: تمام تیم های طراحی روسکاسموس در ساخت یک موشک فوق العاده سنگین که با کمک آن روسیه برنامه تحقیق و اکتشاف ماه را آغاز خواهد نمود، شرکت خواهند کرد.
به گفته وی روز شنبه در شرکت موشکی و صنایع فضایی انرگیا، پیشنهادات مربوط به ظاهر فنی موشک و برنامه ریزی ساخت آن مورد بررسی قرار گرفت. رئیس سازمان فضایی روسیه افزود: پس از جلسه، طراحان راه حل های جدید دیجیتالی را که برای همکاری‌های مهندسی مورد استفاده قرار خواهند گرفت را مورد بحث قرار دادند.
در ماه سپتامبر، راگوزین گفت که روسیه در پروژه ایستگاه ماه ایالات متحده شرکت نمی کند. در همان زمان ، او گفت که ایستگاه تحقیقاتی در نزدیکی ماه را می توان با همکاری کشورهای بریکس راه‌اندازی نمود.
پیش از این، روگوزین، که پست معاونت نخست وزیری روسیه را داشت، مکررا درباره نیاز به مطالعه ماه صحبت کرده بود. در سال 2016 کشورهای عضو ایستگاه فضایی بین‌المللی شروع به ایجاد یک پلت فرم بین‌المللی در نزدیکی ماه که میتواند اولین گام در زمینه اکتشاف اعماق فضا باشد، نمودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала