انتقال مواد شیمیایی سمی توسط کلاه سفید ها به ادلب

© AFP 2023 / Mohamad Abazeedانتقال مواد شیمیایی سمی توسط کلاه سفید ها به ادلب
انتقال مواد شیمیایی سمی توسط کلاه سفید ها به ادلب - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای «کلاه سفیدها» چندین محموله مواد سمی را از شهر «جسر الشغور» به روستای «خربة العامود» ادلب منتقل نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، تروریست ها به کمک نیروهای سازمان «کلاه سفیدها» چندین محموله مواد سمی را از شهر «جسر الشغور» به روستای «خربة العامود» ادلب انتقال داده اند. این منبع در مورد نوع مواد، مسیر و هدف انتقال آن به روستای خربة العامود جزئیاتی را منتشر ننموده است.

کلاغ سفیدها در مقابل حمله شیمیایی امن هستند - اسپوتنیک ایران
دروغ ساختگی دیگر «کلاه سفید»ها

گفتنی است، سرگئی ویرشینین، معاون وزارت امور خارجه در اواخر ماه سپتامبر گفته بود که تروریست با همکاری نیروهای سازمان «کلاه سفیدها» در شهر ادلب، سوریه برای صحنه سازی حمله شیمیایی و متهم نمودن نیروهای دولتی سوریه به استفاده از این مواد علیه مردم غیر نظامی، فعالیت می کنند.
کلاه سفید ها، در سوریه فعالیت دارد و بارها به جنگ اطلاعاتی علیه دمشق متهم شده است. سازمان «کلاه سفیدها» هدف خود را دفاع از غیر نظامیان اعلام کرده و ادعا می کند که از لحاظ سیاسی بی طرف بوده و در عملیات مسلحانه شرکت ندارد.
شایان ذکر است، وزارت امور خارجه، وزارت کشور و وزارت توسعه بین المللی بریتانیا در بیانیه مشترکی اعلام کردند، که این کشور فعالان گروه بین المللی کلاه سفیدها و خانواده های آنها را که در سوریه کار کرده اند را به عنوان پناهجو می پذیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала