واکنش کاربران به توقف پخش برنامه نود +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Ahmad Pirooz / Adel Ferdosipour by Nasimonline (cropped image) واکنش کاربران به توقف پخش برنامه نود +ویدئو، عکس
واکنش کاربران به توقف پخش برنامه نود +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران بسیاری نسبت به عدم پخش برنامه نود واکنش نشان دادند.

روزهای گذشته خبر پخش نشدن برنامه "نود"، سبب وجود ابهام هایی در بین مردم شد و واکنش بسیاری از چهره های مشهور فرهنگی و کاربران را نیز در پی داشت.
روابط عمومی شبکه سه در پی نوشت اطلاعیه‌ ای علت پخش نشدن برنامه "عادل فردوسی‌پور"، را به دلیل رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در پی عدم پخش این برنامه، به دلیل پخش بازی انگلیس — اسپانیا در دوشنبه گذشته، و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش، اعلام کرده و گفته است که برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد.

"رضا رشیدپور" مجری محبوب اعلام کرده است که با اینکه ورزشی نیست اما برنامه ۹۰ را دنبال می کرده است. او گفته است که از همه مسئولین صدا و سیما می خواهد تا در شفافیت و در یک چهارچوب حرفه ای مشکلات را حل کنند.

"امیر مهدی ژوله" هنرمند ایرانی نیز در صفحه شخصی خود نوشته است که فقط در یک نقطه از جهان مدیران قادرند که یک جنگ فوتبالی را به یک بحران تبدیل کنند.

"محسن تنابنده" بازیگر و نویسنده محبوب ایرانی نیز در صفحه شخصی خود نوشته است که این ها نود نمی خواهند خیلی بخواهند بیست و سی.

بسیاری از کاربران نیز به این توقف بدون دلیل برنامه ۹۰ اعتراض کرده و عنوان کردند که برنامه ۹۰ جزو برنامه های پربیننده بوده است که طرفداران بسیاری داشته است.

"رامبد جوان" نیز مطلبی حمایتی از "عادل فردوسی پور" در صفحه خود قرار داد.

او معتقد است که مخالفت با "عادل" یک شوخی لوس است که صاحب آن حتی به مرحله مقدماتی برنامه "خنداننده شو" هم راه پیدا نخواهد کرد.

اولین مورد استفاده از کارت سبز در تاریخ فوتبال - اسپوتنیک ایران
آمار پیامکی برنامه نود به 2 میلیون رسید

عده ای دیگر از کاربران معتقدند که برنامه ۹۰ یک برنامه تک قطبی و حامی یک تیم خاص بوده است و برای همین حواشی توقف پخش شده است. عده ای از کاربران عنوان کردند که "علی فروغی" مدیر شبکه ۳ که مانع پخش برنامه نود شده است، با "عادل فردوسی پور" مشکل دارد. به گفته آنها این مدیر در زمان اجرای اولین سری از برنامه ۹۰ تنها ۱۱ سال داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала