لاتاری بزرگ تاریخ آمریکا

© Fotolia / Frofotoلاتاری بزرگ آمریکا
لاتاری بزرگ آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در امریکا، بزرگترین لاتری جک-پات به مبلغ 1.6 میلیارد دلار قرعه کشی شد.

به گزارش اسپوتنیک، سازماندهندگان قرعه کشی لاتاری مگا میلیون اعلام نمودند که قرعه کشی جک-پات به مبلغ 1،6 میلیارد دلار در ایالات متحده رکورد زده است.

قمارباز چینی همه زندگی اش را برای لاتاری باخت - اسپوتنیک ایران
قمارباز چینی همه زندگی اش را برای لاتاری باخت

اعداد 5، 28، 62، 65 و 70 برنده محسوب می شود، اما هنوز مشخص نشده است که کدام شخص از جمله شرکت کنندگان لاتری، این شماره ها را بدست آورده است! انتظار می رود که بزودی شخص برنده جک-پات مشخص شود.
روز چهارشنبه در لاتری دیگری به نام پاور بال، قرعه کشی مبلغ حدود بیش از 600 میلیون دلار انجام شد که آنهم رکورد به شمار می آید.
دو بزرگترین قرعه کشی های ایالات متحده، به نام مگا میلیون و پاوربال، چندی پیش قوانین خود را به گونه ای تغییر داده اند که شانس بازیکنان انفرادی که قبلا هم اندک بود، بیشتر کاهش یافته است. با این حال، بازی جک-پات، هنوز بسیار طرفدار دارد.
در صورتی که هیچ کس برنده جک-پات نشود، در روز سه شنبه آینده، ممکن است جایزه این قرعه کشی به دو میلیارد دلار افزایش یابد.
پیش از در خبرها آمده بود که یکی از شهروندان استرالیا با دو بار برنده شدن در بلیط بخت آزمایی طی یک هفته میلیونر شد. رویهمرفته او 1 میلیون و 800 هزار دلار برنده شد.
مرد 40 ساله از استرالیا هفته گذشته بیش از 750 هزار دلار از طریق بلیط بخت آزمایی برنده شد که قصد دارد در رشته ساخت مسکن سرمایه گذاری کند. اما قبل از آن با خرید یک بلیط دیگر بخت آزمایی 1 میلیون و 100 هزار دلار برنده شده بود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала