ادامه تلاش ها برای آزادی مرزبانان ایرانی

© Fotolia / Curioso Photographyادامه تلاش ها برای آزادی مرزبانان ایرانی
ادامه تلاش ها برای آزادی مرزبانان ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: مقامات پاکستانی قول دادند از تمام ظرفیت‌های خود برای آزادی و سلامت گروگان‌ها استفاده کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، در پایان سفر یک روزه به پاکستان در فرودگاه نظامی «نورخان» گفت: بعد از اتفاقی که در مرز میرجاوه افتاد، رایزنی‌های مختلفی از طریق وابسته نظامی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان با مسئولان نظامی و امنیتی این کشور داشتیم اما باحضور در پاکستان با مقامات این کشور نیز رودر رو رایزنی و مذاکره کردیم.
وی افزود: در جلسه‌ای که با مسئولان و مقامات نظامی و امنیتی پاکستان به ویژه فرمانده ارتش این کشور داشتیم نگرانی‌های خود را در مورد ناامنی‌های مرزی مطرح کردیم و درخصوص آزادی گروگان‌های ایرانی که در مرز میرجاوه ربوده شدند با آنها صحبت کردیم و آنان قول دادند از تمام ظرفیت‌های خود برای آزادی و سلامت گروگان‌ها استفاده کنند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: درباره موضوع امنیت مرزی همچنین با ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش و دیگر مقامات نظامی پاکستان گفتگو شد.
سردار پاکپور با تاکید بر نیاز بیشتر به حضور پاکستان در مرزها اظهار داشت: تحرکات تروریستی که در مرز اتفاق می‌افتد باید از طریق همکاری دوجانبه دفع شود.

ظریف - اسپوتنیک ایران
وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی

وی در پاسخ به سئوالی درباره اعلام خبر خوب به ملت ایران در مورد وضعیت گروگان‌ها گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم چیزی بگوییم اما این هم به نوبه خود خبر خوبی است که این اراده در مسئولان نظامی و امنیتی پاکستان وجود دارد که با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود برای آزادی گروگان‌های ایرانی تلاش کنند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: تروریست‌ها عامل دشمنان ملت ایران و سازمان‌های جاسوسی بیگانه هستند و هدف آنان مخدوش کردن روابط پاکستان و ایران است. لذابه نظر می‌رسد که طرف ثالثی وجود دارد که به دنبال بر هم زدن رابطه دو کشور است و ما باید هوشیار باشیم و تلاش کنیم که آنها موفق نشوند و ما با مقامات پاکستانی در این زمینه صحبت‌های جدی داشتیم.
وی افزود: تمام تلاش ما این است که برادران پاکستانی از نفوذ تروریست‌ها جلوگیری کنند و مرزهای خود را برای تروریست‌ها ناامن و امنیت را در مرزهای خود ایجاد کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала