قبری لاکچری برای سگی باوفا +عکس

© Photo / Alisa Mordvinovaقبری لاکچری برای سگی باوفا +عکس
قبری لاکچری برای سگی باوفا +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قبر لاکچری سگی سوژه شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش اسپوتنیک، سگی که متعلق به یک خانواده ایرانی بود، در سن ۱۴ می میرد و آنها تصمیم میگیرند برای او سنگ قبر گران و شیکی تهیه کنند. 

 


این خانواده عکسی از سگ مهربان خود را به نام "طلا" بر روی سنگ قبر هک کرده و جمله ای احساسی بر روی سنگ آن نوشتند.
بر روی سنگ قبر او نوشته شده است که "۱۴ سال و نیم خاطرات خوب از سگ دوست داشتنی و مهربانمان "طلا" همیشه با ما خواهد بود. طلا جان هیچ وقت فراموشت نمی کنیم و خیلی دوستت داریم. ممنون که باعث شادی زندگی ما شدی."

برگزاری تولد لاکچری برای سگ +عکس - اسپوتنیک ایران
برگزاری تولد لاکچری برای سگ +عکس

واکنش های کاربران نسبت به این حرکت به دو صورت متفاوت است. دسته اول از کاربران معتقدند که این دسته از هزینه ها برای یک سگ توجیه اقتصادی ندارد و این خانواده می توانست هزینه خرید قبر و سنگ آن را که هزینه نسبتا بالایی است، برای مستمندان خرج کند. آنها این حرکت را جاهلیت مدرن نامیدند. در مقابل دسته ای دیگر از کاربران عنوان کردند که تا یک حیوان خانگی نداشته باشید عمق فاجعه درک نمی شود. به گفته این دسته از کاربران، حیوان خانگی پس از مدتی عضوی از خانواده می شود و از دست دادن او غم سنگینی است. عده ای دیگر از کاربران نیز با نگاه طنزآمیزی عنوان کردند که پدر آنها به علت هزینه بالای قبر و مراسم کفن و دفن به آنها گوشزد می کند که نمیرند و در مقابل سگی این چنین عزتمند از دنیا می رود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала