با تحریم های جدید آمریکا، سیاست خارجی روسیه عوض نمی شود

CC0 / Pixabay / با تحریم های جدید آمریکا، سیاست خارجی روسیه عوض نمی شود
با تحریم های جدید آمریکا، سیاست خارجی روسیه عوض نمی شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر روسیه در آمریکا، تحریم های جدید واشنگتن علیه روسیه را بی ثمر می داند.

به گزارش اسپوتنیک، سفیر روسیه در ایالات متحده، آناتولی آنتونوف در سخنرانی خود ایالت یوتا اعلام نمود که تحریم های جدیدی که دولت آمریکا در نظر دارد علیه مسکو مطرح نماید، سیاست خارجی روسیه را تغییر نخواهد داد.

شروط ترامپ برای لغو تحریم علیه روسیه - اسپوتنیک ایران
شروط ترامپ برای لغو تحریم علیه روسیه

وی گفت: "این وضعیت (در روابط فدراسیون روسیه و ایالات متحده آمریکا) اثر منفی خواهد داشت و همکاری اقتصادی بین دو کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد. من تأکید می کنم که فشار تحریم ها بر روسیه نمی تواند نتایج مثبتی را به بار آورد. با این حال، دولت آمریکا دائما اعلام می دارد که این کشور در حال ایجاد محدودیت است.
سفیر روسیه در امریکا در ادامه افزود: "با توجه به تجربه اتحاد جماهیر شوروی… تحریم ها در سراسر قرن بیست و یکم بر علیه این کشور اعلام شد. با این حال، این کشور (شوروی، روسیه) تغییری در سیاست خارجی دولت شان ایجاد ننمودند".
پیشتر آنتونوف دیدار با فرماندار یوتا، گری هربرت، در مورد مسائل همکاری در زمینه اقتصادی به مذاکره نشست.
پیش از این ، کورت واکر، نماینده ویژه ایالات متحده در مسائل اوکراین در سخنرانی خود در کنفرانس شورای آتلانتیک در واشنگتن اظهار داشت: واشنگتن به دلیل وضعیت اوکراین تحریم های جدیدی را علیه روسیه هر یک یا دو ماه یکبار اعمال خواهد کرد.
او همچنین اشاره کرد که ایالات متحده در رابطه با تحریم های ضد روسیه بسیار نزدیک با همپیمانان اروپایی‌اش همکاری می کند. به گفته واکر، او به اثربخشی تحریم ها اعتقاد دارد و آثار آن را در روسیه می بیند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала