سنایی: مقابله با تهدیدات مشترک از اهداف نشست ایران، روسیه و هند

 /  مراجعه به بانک تصاویر سنایی: مقابله با تهدیدات مشترک از اهداف نشست ایران، روسیه و هند
سنایی: مقابله با تهدیدات مشترک از اهداف نشست ایران، روسیه و هند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در راستای تقویت همکاری ها میان روسیه، ایران و هند از روز گذشته 19 اکتبر، نشستی به مدت دو روز و با عنوان 'گفت وگوی سه جانبه' در مسکو آغاز شده است.

سخنرانی دکتر مهدی سنایی، سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه و دانشیار روابط بین الملل دانشگاه تهران - اسپوتنیک ایران
سنایی: ایران جهان اسلام را به وحدت فرا می خواند
به گزارش اسپوتنیک، بنیاد روسکی میر در راستای تقویت همکاری ها میان روسیه، ایران و هند از روز گذشته، جمعه 19 اکتبر، به مدت دو روز نشستی را با عنوان 'گفت وگوی سه جانبه' در مسکو آغاز کرده است.

در این نشست کارشناسان و مقامات سه کشور به بحث و تبادل نظر در خصوص تهدیدات جهان امروز و مشکلات همکاری های منطقه ای می پردازند. به علاوه در جلسه عمومی این نشست مشکلات خاورمیانه و نقش سه کشور در حل و فصل آن مورد بحث قرار می گیرد.
در این نشست مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و سید کاظم سجادپور رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین الملل وزارت خارجه ایران حضور دارند.

مهدی سنایی سفیر ایران در مسکو با انتشار پیامی در توئیتر خود در این خصوص نوشت: گفتگوی سه جانبه ایران، روسیه و هند با حضور مراکز مطالعات سه کشور دو روز است در مسکو در جریان است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала