کاربران ارسال ناوچه های کهنه آمریکایی به اوکراین را مسخره کردند

© Photo / Public domain/Mass Communication Specialist 2nd Class Mark R. Alvarezکاربران ارسال ناوچه های کهنه آمریکایی به اوکراین را مسخره کردند
کاربران ارسال ناوچه های کهنه آمریکایی به اوکراین را مسخره کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران در اینترنت قصد واشنگتن برای تحویل ناوچه های کهنه Oliver Hazard Perry به اوکراین را مسخره کردند.

 

به گزارش اسپوتنیک، کاربران در کامنت های خود درباره این خبر نسبت به چنین ایده ای با بدبینی برخورد کرده و کی یف را به خاطر پذیرش تسلیحات کهنه خارجی برای ارتش خود مورد انتقاد قرار دادند.
پیشتر یک سایت نظامی اوکراینی با استناد به منابع خود نوشته بود وابسته نظامی سفارت امریکا در کی یف پیشنهاد کرده ناوچه های کهنه Oliver Hazard Perry به اوکراین تحویل داده شود.
کاربری به نام یوری اشپیتکو نوشت:" فکر می کنم کنسروهای کهنه را به عنوان کنسروهای نو به اوکراین می دهند یا مقامات ما را مجبور می کنند بهایی به اندازه کنسروهای نو را در مقابل بپردازند".
کاربران سلاح جدید اوکراین و پوروشنکو را به مسخره گرفتند - اسپوتنیک ایران
کاربران "سلاح" جدید اوکراین و پوروشنکو را به مسخره گرفتند
یوری توکارچوک می نویسد:" اینجا هیچ چیزی جالب و عالی وجود ندارد. ناوچه ها 50 ساله هستند و پنتاگون نمی خواهد بهای دمونتاژآنها را به امریکاییان بپردازد".

ایگور ایوانوف می نویسد:" آهن قراضه را به اوکراین می فروشند و بعد نوبت گاز مایع خواهد رسید".
ناوچه های آمریکایی در چارچوب برنامه فروش تجهیزات و اموال نظامی از رده خارج شده  آمریکا به دیگر کشورها به اوکراین ارسال خواهند شد.
ناوچه های Oliver Hazard Perry در سالهای 70 قرن بیستم میلادی ساخته شده و آخرین آنها در سال 2015 از ترکیب نیروی دریایی آمریکا خارج شد.

در ماه سپتامبر آمریکا دو ناوچه از نوع Island را به کی یف داد که دیگر مورد استفاده قرار نمی گرفت.

کل کمک واشنگتن به کی یف در عرصه نظامی از سال 2014 از یک میلیارد دلار فراتر رفته است. روسیه بارها در رابطه با تحویل تسلیحات به اوکراین هشدار داده است و اعلام کرده است که این امر می تواند به تشدید درگیری در دنباس بیانجامد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала