پوتین: ما به عنوان قربانی تجاوز به بهشت خواهیم رفت و آنها مرگی دردناک خواهند داشت

© Sputnik / Anton Denisovهمایش باشگاه والدای روسیه
همایش باشگاه والدای روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آنچه ما انجام خواهیم داد پاسخ به حملات خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کنفرانس «والدای» به مسائلی مانند سلاح اتمی، کریمه و آمریکایی ها توجه نشان داد.

روسیه هر سال به تبادل عقاید و نظرات با مهمانان این کنفرانس —دیپلمات ها، کارشناسان و خبرنگاران — می پردازد.

پوتین در رابطه با کریمه

«کریمه متعلق به روسیه است. کریمه مال ماست. نه به این دلیل که ما آمدیم و سرزمینی را تصاحب کردیم، بلکه این تصمیمی بود که خود مردم در جریان رفراندوم اتخاذ کردند. همه چیز بر اساس اصول دمکراتیک انجام شد».

پوتین در باره آمریکائی ها و ترامپ

«دیدار با ترامپ بیشتر مثبت بود تا منفی. بهتر است صحبت شود و باهم در تماس باشیم تا با عذرخواهی از استفاده از این نوع کلمات، مثل سگ بهم بپریم و دعوا کنیم. من حرف کسانی را که می گویند آمریکایی ها فقط حرف خود را می شنوند قبول ندارم».  

پوتین در رابطه با ترس از درگیری ها

«روسیه در حال حاضر از هیچگونه درگیری نمی ترسد.ما کلا از هیچ چیزی نمی ترسیم.  کشوری به این بزرگی  و با چنین سیستم دفاعی و مردمی داریم که حاضرند از استقلال و تمامیت ارضی وطن خود دفاع کنند. در اکثر کشورها ، شهروندان حاضرند جان فدای  وطن کنند. در روسیه هم وضع همینطور است. این واقعیتی است که به ما اطمینان می دهد که می توانیم  خود را راحت و در آرامش حس کنیم».

پوتین در خصوص جنگ اتمی

«اگر به کشور روسیه تجاوز شود، تجاوزگر پاسخ مشابهی دریافت خواهد کرد. اصل دکترین اتمی روسیه  این است که تجاوزگر باید بداند که اقدام تلافی جویانه اجتناب ناپذیر است. بهرحال او نابود خواهد شد. و ما که قربانی تجاوز شده ایم به بهشت خواهیم رفت ولی آنها با عذاب خواهند مرد بدون اینکه  فرصت توبه  پیدا کنند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала