نیویورک، آخر هفته خود را بدون تیراندازی سپری کرد

© Sputnik / Mikhail Mordasov /  مراجعه به بانک تصاویر نیویورک، آخر هفته خود را بدون تیراندازی سپری کرد
نیویورک، آخر هفته خود را بدون تیراندازی سپری کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای اولین بار در 25 سال گذشته، نیویورک آخر هفته را بدون تیراندازی گذراند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی نیوز، روز سه شنبه، 16 اکتبر، به نقل از پلیس شهر نیویورک، این شهر برای اولین بار در 25 سال اخیر آخر هفته ای بدون ثبت تیراندازی را گذراند.

ماشینی در نیویورک به مردم زد - اسپوتنیک ایران
ماشینی در نیویورک به مردم زد

به گفته پلیس نیویورک، این شهر برای آخرین بار از جمعه تا یکشنبه سال 1993 هیچ تیراندازی نداشته است. این بار از صبح روز پنج شنبه پس از تیراندازی در بروکلین این عدم تیراندازی آغاز شد و در روز دوشنبه بعد از ظهر به پایان رسید. در برانکس مجرمان به یک مرد شلیک کردند.
رئیس اداره پلیس نیویورک در این خصو گفت: "من به یاد نمی آورم که ما چنین تعطیلات آخر هفته ای را داشته باشیم، زمانی که در این شهر هیچ گونه تیر اندازی وجود نداشته باشد".
نشریه دیلی میل گزارش می دهد که اگر چه در طی سالهای اخیر، تعداد موارد استفاده از سلاح ها در طول سال کاهش یافته است، اما تعداد قتل ها از سال 2017 به میزان 8 درصد افزایش یافته است.
پیش از این در خبرها آمده بود که فرنک اشنایدر خواننده رپ و 35 ساله آمریکا که با نام "هایوود پلی" شناخته می شد، درنیویورک به ضرب گلوله کشته شد.
وی که در نزدیکی یکی از کلوب های شبانه ایستاده بود، خودروی سیاه رنگی در کنار او توقف کرد و و مردی از خودرو خارج شد و شروع به تیراندازی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала