جنجال بر سر تابلوی نقاشی ترامپ در کاخ سفید + عکس

© AFP 2023 / Roberto Schmidtجنجال بر سر تابلوی نقاشی ترامپ در کاخ سفید + عکس
جنجال بر سر تابلوی نقاشی ترامپ در کاخ سفید + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از تابلوهای نقاشی بر روی دیوار کاخ سفید در مصاحبه ی ترامپ با برنامه " 60 دقیقه" جلب توجه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبسایت «سی تی وی نیوز»، در این تابلوی نقاشی، دونالد ترامپ در حال نوشیدن مشروب با تعدادی از رؤسای جمهور پیشین آمریکاست. ترامپ در این نقاشی با کراوات قرمز رنگ مشهورش و پوزخند همیشگی نقاشی شده است. در این تصویر رؤسای جمهور پیشین حزب جمهوری خواه آمریکا از جمله ریچارد نیکسون، رونالد ریگان، تدی روزولت، آبراهام لینکلن و جورج بوش پدر و پسر حضور دارند.
اندی توماس، هنرمند آمریکایی نقاش این اثر است. توماس در گفتگو با روزنامه دیلی بیست اعلام کرد که این نقاشی را یکی از طرفداران ترامپ به او هدیه داده است. ترامپ هم به قدری از این نقاشی خوشش آمده بود که شخصا با نقاش آن تماس گرفت و از او تشکر کرد.


کاربران شبکه های اجتماعی از این تابلوی نقاشی در داخل کاخ سفید انتقاد کردند. برخی از کاربران این نقاشی را «رنگ و رو رفته»، «بی ارزش» و «وحشتناک» توصیف کردند. یک کاربر دیگر نوشت: «بیچاره لینکلن».
همچنین کاربر دیگری هم نوشت: ترجیح می دهم تصویری از سگ‌ها در حال بازی پوکر را داشته باشم.
اما به نظر می رسد توجه این نقاش چاپلوس به جزئیات بسیار مورد پسند ترامپ قرار گرفته است. به عنوان مثال در این نقاشی، در حالی که دیگر رؤسای جمهور در حال خوردن نوشیدنی الکلی هستند، یک نوشابه رژیمی مقابل دونالد ترامپ قرار دارد!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала