سقوط هواپیمای کوچک در میان مردم در آلمان

© REUTERS / Hannibal Hanschkeسقوط هواپیمای کوچک در میان مردم در آلمان
سقوط هواپیمای کوچک در میان مردم در آلمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آلمان، هواپیمای سبک موتور در میان جمعیتی در فرودگاه فرود آمد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فاکوس، در آلمان، یک هواپیمای موتور سبک Cessna در میان جمعیت سقوط کرد، این هواپیما در هنگام فرود به ناگهان در میان جمعیت زیادی از مردم در یک فرودگاه سقوط نمود.

یک گروه تروریستی در آلمان کشف شد - اسپوتنیک ایران
یک گروه تروریستی در آلمان کشف شد

براساس اطلاعات اولیه، در نتیجه این حادثه، تا کنون سه نفر از جمله یک کودک کشته شده اند. علاوه بر این، هشت تن دیگر نیز مجروح شدند. جزئیات دیگری از این حادثه در آلمان منتشر نشده است.
گفتنی است، پیش از این پلیس آلمان در روز 1 اکتبر شش نفر از اعضای جامعه نئونازی "انقلاب کمنیتس" را بازداشت کرد. آنها مظنون به حمله به خارجی ها و برنامه ریزی برای حمله به مخالفان هستند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی یورونیوز، پلیس آلمان در روز 1 اکتبر شش نفر از اعضای جامعه نئو نازی "انقلاب کمنیتس" را بازداشت کرد. آنها مظنون به حمله به خارجی ها و برنامه ریزی برای حمله به مخالفان هستند.
شش شهروند آلمانی بین 20 تا 30 ساله به علت ایجاد یک گروه جنایتکاری بازداشت شدند. پیشتر نیز یکی دیگر از مهاجمان به نام کریستیان 31 ساله در 14 سپتامبر دستگیر شده بود. دفتر دادستانی مظنونین را به عنوان "اسکین هد" و "نئونازی" معرفی می کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала