CFT جلوی تشدید تحریم‌ها علیه ایران را می‌گیرد

© Photo / FATFCFT جلوی تشدید تحریم‌ها علیه ایران را می‌گیرد
CFT  جلوی تشدید تحریم‌ها علیه ایران را می‌گیرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نایب رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران معتقد است که تصویب CFT بهانه‌جویی‌ها را علیه ایران از بین می‌برد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، یدالله طاهرنژاد، نایب رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران در خصوص تصویب CFT گفت: عده‌ای چون از ماهیت موضوع این لوایح اطلاعی ندارند، با آنها مخالفت می‌کنند، بنابراین باید اطلاع‌رسانی دقیقی انجام شود و با شفافیت‌سازی بیشتر این افراد را نسبت به این لوایح آگاه کرد، البته منافع گروه قلیلی نیز با تصویب CFT به خطر افتاده است.

اسامی ۹۶ نماینده مجلس مخالف لایحه CFT - اسپوتنیک ایران
اسامی ۹۶ نماینده مجلس مخالف لایحه CFT

طاهرنژاد در ادامه خاطرنشان کرد: تصویب این لایحه بهانه‌جویی‌ها و اتهامات علیه ایران را که همیشه به هنجارهای بین‌المللی هم پایبند بوده است، از بین می‌برد. حداقل نتیجه تصویب CFT این است که جلوی تشدید تحریم‌ها علیه کشور ما را می‌گیرد و جامعه جهانی را متقاعد می‌کند که ماجراجویی‌های آمریکا علیه ایران مبنایی ندارد.
وی درباره دلایل مخالفت با این تصویب این لایحه خاطرنشان کرد: مخالفین دو گروه هستند. یک گروه قلیل که منافع کثیر آنها با تصویب این لا یحه به خطر می‌افتد و به همین دلیل نگرانند. این گروه قلیل جمعیتی که نمی‌دانند موضوع چیست را تحریک کرده و وارد میدان می‌کنند.
گفتنی است پیش از این اسامی برخی از نمایندگانی که در مخالفت با لایحه CFT رای دادند و نمایندگان غایب در جلسه بررسی این لایحه منتشر شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала