معرفی نامزدهای نمایندگی دائم آمریکا در سازمان ملل

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر معرفی نامزدهای نمایندگی دائم آمریکا در سازمان ملل
معرفی نامزدهای نمایندگی دائم آمریکا در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در حال بررسی دو نامزد برای جانشینی نیکی هیلی، نماینده دائم ایالات متحده در سازمان ملل متحد است.

به گزارش "پولیتیکو" با استناد به مقامات عالی رتبه، ا جیمی ماکورت، سفیر فعلی آمریکا در فرانسه و موناکو و کلی کرافت، سفیر امریکا در کانادا نامزدهای جانشینی نیکی هیلی هستند.
منابع پولیتیکو خاطرنشان کردند که رئیس جمهور امریکا می خواهد یک زن را به این سمت منصوب کند. همچنین کاخ سفید در رابطه با ملاحظات امنیتی ترجیح می دهد نمایندگی دائم آمریکا در سازمان ملل از بین کارکنان فعلی دولت ایالات متحده انتخاب شود چون" اگر کس دیگری انتخاب شود باید تشریفات پر کردن اسناد، بررسی مشخصات فردی و مطالعه وضعیت مالی را طی کند که خیلی وقت می خواهد".

یک کاربر ایرانی : استعفاى نيكى هيلى عجيب بود. خبری در راه است؟ - اسپوتنیک ایران
یک کاربر ایرانی : استعفاى نيكى هيلى عجيب بود. خبری در راه است؟

چندی پیش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ، استعفای نیکی هیلی نماینده ی ایالات متحده در سازمان ملل را پذیرفت.
هیلی در تاریخ 27 ژانویه سال 2017 به عنوان نماینده دائم ایالات متحده منصوب شد. وی در سازمان ملل متحد موضع بسیار تندی نسبت به روسیه و ایران داشت و ضمن اینکه این موضع همواره با موافقت واشنگتن نبود.
رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ، 9 روز پس از اتمام ریاست ایالات متحده در شورای امنیت سازمان ملل متحد استعفای هیلی را پذیرفت. ترامپ اعلام کرد که هیلی پس از استعفا به ساختار دولت آمریکا بازمی گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала