دولت آمریکا چپاولگر ملت‌هاست

© AFP 2023دولت آمریکا چپاولگر ملت‌هاست
دولت آمریکا چپاولگر ملت‌هاست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیرکل حزب الله لبنان معتقد است دولت ترامپ به دنبال اموال کشورهای ثروتمند عرب حوزه خلیج فارس است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی تلویزیونی خود در خصوص اهانت ها و تمسخرهای اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده نسبت به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس گفت: اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر اینکه واشنگتن در مقابل پول از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس حمایت می‌کند و اظهاراتش درباره اینکه ایران قادر بود در عرض ۱۲ دقیقه منطقه را بگیرد، نشان از آن دارد که دولت آمریکا چپاولگر ملت‌هاست و چشم دولت ترامپ به اموال کشورهای ثروتمند عرب حوزه خلیج فارس است و این طمع‌وزی‌هایش هیچ حد و مرزی هم ندارند.

علت توهین‌های مکرر ترامپ به حاکمان عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران
علت توهین‌های مکرر ترامپ به حاکمان عربستان سعودی

وی همچنین ادامه داد: بخشی از حرف‌های ترامپ رعب‌آور و برای ایجاد وحشت است اما نگاه دولت او را به کشورهای عربی که میلیاردها دلار صرف خرید تسلیحات از آمریکا می‌کنند، افشا می‌کند. رئیس‌جمهوری آمریکا از این ایجاد وحشت می‌خواهد از این کشورها باج‌خواهی کند و اموال‌شان را بگیرد و سلاح‌بیشتری به آنها بفروشد. ترامپ در حقیقت امر از این کشورها در ازای ماندن‌شان در راس قدرت پول می‌گیرد.
گفتنی است، دونالد ترامپ هفته گذشته در جمع حامیانش در شهر ساوتهیون در ایالت میسیسیپی تاکید کرد: ما از عربستان سعودی محافظت می‌کنیم. شاید شما بگویید که آنها ثروتمندند و من عاشق پادشاه، ملک سلمان هستم. اما گفتم "پادشاه، ما از شما حفاظت می‌کنیم. شما بدون ما دو هفته هم دوام نخواهید آورد. باید هزینه‌های ارتش خودتان را بپردازید."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала