آمریکاییان در صورت وقوع جنگ در اروپا چکار می توانند بکنند؟

CC BY-SA 2.0 / LT Jan Shultis/U.S. Navy photo / LCS 2MAY1214آمریکاییان در صورت وقوع جنگ در اروپا چکار می توانند بکنند؟
آمریکاییان در صورت وقوع جنگ در اروپا چکار می توانند بکنند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجله Defense News می نویسد نظامیان امریکایی در صورت وقوع جنگ بزرگ در اروپا به زحمت خواهند توانست به منطقه درگیری برسند.

به گزارش اسپوتنیک، دیوید لارتر، مقاله نویس Defense News خاطرنشان می سازد ایالات متحده به تشکیل "زیربنا" برای درگیری های نظامی احتمالی در اروپا پرداخته است.
وی می نویسد:" اگر جنگ همین فردا شروع شود، اعزام تانک ها وتسلیحات و تجهیزات سنگین برای نظامیان آمریکایی بسیار دشوار خواهد بود".
Defense News اضافه می کند در حال حاضر آمریکا در مقایسه با زمان جنگ جهانی دوم دارای ناوهای به مراتب کمتری برای حمل تسلیحات است و همچنین تعداد تجهیزات نظامی خراب و دچار نقص فنی در این کشور بطور دائمی رو به افزایش است.

نقاط ضعف در مجتمع صنایع نظامی آمریکا - اسپوتنیک ایران
نقاط ضعف در مجتمع صنایع نظامی آمریکا

مقاله نویس Defense News اضافه می کند هر 46 ناو آمریکایی در حال آماده باش رزمی بطور محسوس کهنه شده اند و مدت خدمت آنها دارد تمام می شود و همچنین مسائلی در رابطه با کادرهای ماهر موجود است.
خاطرنشان می شود حتی اگر آمریکا بتواند تعداد کافی نیروهای مسلح را به اروپا اعزام کند، با یک مسئله جدی دیگر روبرو خواهد شد و آن اینکه چکونه نیازهای گروه نظامی خود را تامین نماید.
Defense News می نویسد:" کاهش توان بسیجی آمریکا باعث نگرانی واشنگتن می شود چون ساختار امنیت ملی این کشور با تهدید دوگانه ای از سوی چین و روسیه روبرو شده است".
ناخدا جری هندریکس، افسر نیروی دریایی آمریکا اعتراف می کند که مسئله حمل تسلیحات به منطقه درگیری برای کشور وی به یک "مسئله استراتژیک دارای اهمیت روزافزون" تبدیل شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала