واکنش کاربران اینترنتی به کلاه ملانیا ترامپ در آفریقا

© AFP 2023 / Nicholas Kammواکنش کاربران اینترنتی به کلاه ملانیا ترامپ در آفریقا
واکنش کاربران اینترنتی به کلاه ملانیا ترامپ در آفریقا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بانوی اول آمریکا با کلاه سفید خود در کنیا جنجال به پا کرد.

به گزارش اسپوتنیک،ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا در حضوري كوتاه در حيات وحش كنيا با انتخاب يك كلاه سفيد باعث به وجود آمدن موجي از حيرت ، خشم و تمسخر شد. 

ملانیا ترامپ می خواهد پس از پایان ریاست جمهوری، از شوهرش طلاق بگیرد - اسپوتنیک ایران
ملانیا ترامپ می خواهد پس از پایان ریاست جمهوری، از شوهرش طلاق بگیرد

ملانیا ترامپ در بخشي از بازديد خود از حيات وحش كنيا، مقابل خاكستر برجاي‌مانده از سوختن 105 تن عاج فيل بود كه با هدف دلسرد كردن قاچاقچيان عاج به آتش كشيده شده‌اند متوقف شد، اما آنچه بيش از همه در اين بازديد به چشم آمد، كلاه سفيد روي سر همسر دونالد ترامپ بود؛ كلاهي كه كاشفان اروپايي و نمايندگان كشورهاي استعمارگر در قرن 19 در آفريقا، بخش‌هايي از آسيا و خاورميانه بر سر مي‌گذاشتند و به همين دليل سال‌هاست كمتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين كلاه سفيد بعدها به كلاه رسمي افسران نظامي تبديل و نماد استعمار و سركوب مردم آفريقا و آسيا شد.
یکی از کاربران می‌نویسد: این ملانیا ترامپ است که در کنیا کلاه استعماری به سر کرده است… این نشان دهنده امپریالیسم غرب در آفریقا است، اما او (ملانیا ترامپ) آن را انتخاب کرد.

کاربر دیگری می‌نویسد: سرمایه گذاری در یک مشاور فرهنگی. پوشیدن کلاه استعمارگری / امپریالیستی واقعا جالب نیست

یکی دیگر از کاربران می‌نویسد که این کلاه ها چینی واز پلاستیک سفت هستند که قیمتشان کمتر از 5 دلار است، برخی از تورها به بازدیدکنندگان می‌دهند تا از نور خورشید و تاثیر آن محفوظ باشند و به نوعی (این کلاه ها) در آفریقا مد است.

کاربر دیگر نیز می‌نویسد: مطبوعات جهان به ملانیا ترامپ به خاطر به حد کافی نامعلوم و مضحک بودن پوشیدن کلاه استعمار در کنیا و کلاه ایندیانا جونز در مصر خندیدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала