اندونزی به دلیل تحریم های آمریکا، خرید جنگنده های روسی را به تعویق انداخت

© Sputnik / Artem Zhitenev /  مراجعه به بانک تصاویر اندونزی به دلیل تحریم های آمریکا، خرید جنگنده های روسی را به تعویق انداخت
اندونزی به دلیل تحریم های آمریکا، خرید جنگنده های روسی را به تعویق انداخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیاده سازی قرارداد بین روسیه و اندونزی برای تامین 11 جنگنده سوخو-35 به جاکارتا به دلیل تحریم های احتمالی آمریکا به تأخیر افتاده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کامرسانت، این نشریه با اشاره به دو مدیر ارشد شرکت های صنایع دفاعی و یک منبع نزدیک به دستگاه دولتی نوشت: پیاده سازی قرارداد بین روسیه و اندونزی برای تامین 11 جنگنده سوخو-35 به جاکارتا به دلیل تحریم های احتمالی آمریکا به تأخیر افتاده است.

اقدامات محدود کننده ای که واشنگتن برای معرفی در چارچوب قانون "مقابله با مخالفان ایالات متحده از طریق تحریم ها" بر زمان تحویل سوخو-35 تأثیر می گذارد.

ایالات متحده همچنین تضمین نکرده است که اقدامات محدود کننده ای را درباره اندونزی اعمال نکند.

نشریه کامرسانت همچنین نوشت که قرارداد عرضه سوخو-35 اثر حقوقی خود را حفظ می کند.

در ماه سپتامبر، محمد واحد، سفیر اندونزی در روسیه گفت که اندونزی قصد دارد اولین سوخو-35 را در اكتبر سال 2019 تحویل بگیرد.

پیشتر او گفته بود که اندونزی قصد دارد تا اکتبر 2018 اولین هواپیمای سوخو-35 را از روسیه تحویل بگیرد. در ماه ژوئن، او گفت که اندونزی قراردادی را با روسیه برای خرید 11 فروند از جدیدترین هواپیمای سوخوی امضا کرده است که این معامله را بسیار بزرگ خواند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала