اخراج روس ها از هلند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت امورخارجه روسیه
وزارت امورخارجه روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امورخارجه روسیه علت اخراج دیپلمات های روسیه از هلند را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در وزارت امور خارجه روسیه اعلام شد که روسیه بارها توجه کشور هلند را به این موضوع جلب کرده است که راه اندازی کمپین جاسوسی در آن کشور برای مناسبات دوکشور مضر است.

در بیانیه وزارت امورخارجه فدراسیون روسیه آمده است:«ما بارها توجه کشور هلند را به این نکته جلب کردیم که راه اندازی کمپین جاسوسی و «نشت» اطلاعات به رسانه ها در باره گویا حملات سایبری، به مناسبات بین دو کشور آسیب خواهد رساند».

تهدید آمریکا: در صورت حمله ایران به دیپلمات های خود، وارد عمل می شویم - اسپوتنیک ایران
تهدید آمریکا: در صورت حمله ایران به دیپلمات های خود، وارد عمل می شویم

یادآوری شد که 9 اکتبر در هلند نشست سازمان منع کاربرد سلاح شیمیایی برگزار خواهد شد که در آن موضوع سرمایه گذاری مکانیزم ویژه در چارچوب دبیرخانه فنی سازمان بررسی خواهد شد. تعدادی از کشورهای غربی بر ایجاد چنین مکانیزمی برای یافتن «گناهکاران» در کاربرد سلاح شیمیایی بر خلاف موازین حقوق بین المللی و نقض مصوبات شورای امنیت سازمان ملل پافشاری می کنند. آشکارا این «نشت» اطلاعاتی یکی دیگر از مراحل شکلگیری زمینه «مناسب» سیاسی برای پیشبرد این ابتکار غیرقانونی است.

معلوم نیست این اعلامیه که در آن شهروندان روسیه به تلاش برای حمله سایبری به سازمان منع کاربرد سلاح شیمیایی و تلاش برای دریافت اطلاعات در باره بازرسی های مربوط به سقوط هواپیمای مالزی متهم شده اند برای چه کسانی درنظر گرفته شده است.  گویا باید در نزدیکی «هدف حمله» قرار داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала