ادامه جنجالی که تصویر سربازان اسرائیلی در شیراز به پا کرد +عکس

© Photo / Vk.com/mossadofficialادامه جنجالی که تصویر سربازان اسرائیلی در شیراز به پا کرد +عکس
ادامه جنجالی که تصویر سربازان اسرائیلی در شیراز به پا کرد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسوایی های پیرامون تصویر بنری که در شیراز نصب شده بود همچنان ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، یادآور می شویم که نامگذاری هفته ی دفاع مقدس در تقویم رسمی ایران برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی کسانی است که با همبستگی و مقاومت در دفاع از میهن طی هشت سال جنگ تحمیلی حماسه ای بی بدیل آفریدند. پایان یافتن جنگ عراق علیه ایران با پیروزی ایران همراه بود؛ و هر ساله در ایران سالروز آغاز جنگ تحمیلی را گرامی می دارند.

نصب بیلبورد سربازان اسرائیلی در سی و هشتمین سالروز دفاع مقدس در میدان نمازی شهر شیراز موضوع بحث برانگیز این روزها شده است.


با وجود اینکه این بنر شبانه توسط شهرداری شیراز جمع آوری شد اما با واکنش های بسیار زیادی در داخل و خارج از ایران همراه بود.

 

سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) نیز ضمن انتشار این تصویر در واکنش به این موضوع در صفحه توییتری خود نوشت «ماموریت انجام شد، متشکرم!» این پیغام برای ایرانیان به شدت سوال برانگیز بوده و همچنان پیگیری های لازم در این باره توسط مسئولین دولتی در حال انجام است.

همچنین گفته می شود که با عوامل این ماجرا برخورد جدی می‌شود
در این رابطه شهردار شیراز در نامه‌ای به رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، دستور بررسی موضوع نصب بنر با تصویری مذموم و غیرمرتبط با هفته دفاع مقدس در شیراز و برخورد جدی با تولیدکنندگان این محتوای تصویری را صادر کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала