پس گرفته شدن تهدید روسیه از سوی نماینده آمریکا

© Sputnik / Aleksei Vitvitskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پس گرفته شدن تهدید روسیه از سوی نماینده آمریکا
پس گرفته شدن تهدید روسیه از سوی نماینده آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خانم کی بیلی هاتچیسیون، نماینده دائم امریکا در ناتو در توئیتر نوشت نگفته بود موشک های روسیه که به عقیده وی با نقض پیمان نابود سازی موشک های میان برد و کوتاه برد ساخته شده اند، باید "منهدم" شوند.

به گزارش اسپوتنیک، خانم هاتچیسون نوشت:" من نگفتم که باید به روسیه ضربت پیشگیرانه وارد شود".
به گفته نماینده امریکا روسیه باید به رعایت اصول پیمان نابود سازی موشک های میان برد و کوتاه برد بازگردد و در غیر اینصورت امریکا مجبور خواهد شدامکانات بالقوه طرف روسی را برای دفاع از منافع خود و منافع ناتو را در نظر بگیرد.
پبشتر کی بیلی هاچیسون، نمایده دائم آمریکا در ناتو گفته بود: آمریکا آماده است تا آن دسته از تسلیحات توسعه یافته روسیه که ناقض پیمان نابود سازی موشک های میان برد و کوتاه برد است را نابود کند.
او افزود: اگر مسکو همچنان به طور مخفیانه سیستم های موشکهای کروز را که توسط این معاهده منع شده است را تولید کند، واشنگتن این گزینه را در نظر خواهد گرفت تا قبل از اینکه سلاح آماده استفاده باشد آنها را نابود کند.
دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به این اظهارات در مصاحبه با سی انا ان اعلام کرد که کرملین ترجیح می دهد به چنین اظهاراتی توجه زیادی نشان ندهد و خانم ماریا زاخاروا گفت نماینده امریکا درجه مسئولیت خود و خطر اظهارت ستیزه جویانه را درک نمی کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала