واکنش تند رسانه‌های اسرائیل به تحویل اس- 300 به سوریه توسط روسیه

© Sputnik / Pavel Lisitsynواکنش تند رسانه‌های اسرائیل به تحویل اس- 300 به سوریه توسط روسیه
واکنش تند رسانه‌های اسرائیل به تحویل اس- 300 به سوریه توسط روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه‌های اسرائیل در برابر تحویل سیستم اس-300 به منظور تامین امنیت ارتش فدراسیون روسیه در سوریه واکنش تندی از خود نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران اسرائیلی به صورت فعال به اظهارات وزیر دفاع روسیه درباره عرضه سیستم های موشکی ضد هوایی اس — 300 به سوریه واکنش نشان دادند. یادآوری میکنیم که طبق گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، چهار پرتاب کننده و ده ها واحد از تجهیزات مربوطه تا قبل از 1 اکتبر توسط هواپیمای ترابری نظامی آنتونوف ـ 124 "روسلان" در سوریه تخلیه شدند.

آغاز تحویل سامانه اس 300 روسیه به سوریه - اسپوتنیک ایران
آغاز تحویل سامانه اس 300 روسیه به سوریه

کانال 9 تلویزیون اسرائیل تاکید کرد که تخلیه سیستم های موشکی ضد هوایی توسط روسیه در فرودگاه هوایی سوریه "تحت پوشش شب" انجام شد. در زیرنویس روسی این برنامه کانال 9 تلویزیون اسرائیل اعلام شد که "روس ها در شب مانند دزدان عمل می کنند". ظاهرا حملات موشکی به سرزمین سوریه تحت پوشش شب باید به عنوان یک وضعیت عادی شناخته شود و تخلیه سیستم دفاع هوایی روسیه در تاریکی — خیر.
واضح است که این یک کار معمول است که به آن به اصطلاح ترول اینترنتی می‌گویند، اما واقعیت این است که کانال این سایت تلویزیونی محبوب در میان جمعیت روسی زبان اسرائیل، چنین نظری را حذف نمی کند. آزادی بیان… هنگامی که در رسانه های روسی، حتی نظر های ملایمتری را درباره گناه‌کاری اسرائیل در تراژدی "ایل- 20" می‌نویسند، نمایندگان اسرائیل آنرا " ضد یهودیت " و " یهود ستیزی " اعلام می کنند.
یادآوری می‌کنیم که مقامات روسیه، در مورد عرضه اس-300 به سوریه، بر این حقیقت تأکید کردند که این سامانه علیه اسرائیل یا علیه هر کشور دیگری بکار نمیروند، بلکه هدف اصلی آن افزایش امنیت پرسنل نظامی روسیه است که برای مبارزه علیه تروریسم در سوریه حضور دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала