صحبت های جنجالی جدید وزیر بهداشت ایران +ویدئو،عکس

© REUTERS / Larry Downingصحبت های جنجالی جدید وزیر بهداشت ایران +ویدئو،عکس
صحبت های جنجالی جدید وزیر بهداشت ایران +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر بهداشت با حضور در برنامه تلویزیونی و گفت گو در زمینه بیماری اس ام ای جنجالی دیگر آفرید.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از جنجال اخیر حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت که در برخورد با مردم از ادبیات نامناسب استفاده کردند و به گفته ی خودشان توصیه ای پزشکی بود، که به جای کلمه ی ماساژ از لفظ «بمال» استفاده کردند. به تازگی فیلمی از مصاحبه ی تلویزیونی ایشان بازنشر شد که موجی از انتقادات ایرانیان را به همراه داشت.

ایشان در پاسخ به سوال مجری که چرا وزارت بهداشت در مورد بیماران اس ام ای، بیماری را به رسمیت نمی شناسد و از کمک به این بیماران دریغ می کند و اجازه واردات دارو را نمی دهد؟؛ گفتند: بودجه ما محدود است و هزینه کردن برای اینگونه بیماران صرفا برای چندسال عمر بیشتر صرفه ی اقتصادی ندارد. ویدئوی بازنشر شده از گفت گوی ایشان شرحی از این ماجراست..

کاربران ایرانی انتقاد های بسیار زیادی نسبت به لحن نامناسب و پاسخ صریح وزیر بهداشت داشتند.

این انتقادهای فراگیر نه تنها به شبکه های مجازی ختم نشد بلکه در رسانه ی ملی نیز به آن پرداختند. آقای رضا رشید پور مجری باسابقه مجله ی صبحگاهی حالا خورشيد از دیدگاه های مختلف این موضوع را عنوان و اظهار مخالفت با صحبت های ایشان کردند.

کسانی که به صحبت های دکتر هاشمی قاضی زاده خرده گرفتند، بر این باورند جدایی از سلامت جامعه، همه ی ما برای لحظه ای بودن در کنار عزیزانمان با رضایت کامل هزینه ها خواهیم کرد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала