انتشار تصاویری از محل اصابت موشک های سپاه به مقر داعش+عکس

© AP Photo / Amir Kholousi/ISNAانتشار تصاویری از محل اصابت موشک های سپاه به مقر داعش+عکس
انتشار تصاویری از محل اصابت موشک های سپاه به مقر داعش+عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صبح روز دوشنبه ایران با شش فروند موشک بالستیک ، مواضع داعش را مورد هدف قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک ، یگان موشکی نیروی هوا فضای سپاه ایران، صبح امروز دوشنبه با شش فروند موشک زمین به زمین مقر عاملان حمله تروریستی اهواز را در شرق فرات در کشور سوریه مورد هدف قرار داد.
بر اساس اطلاعات اولیه دریافتی شمار زیادی از نیروها و سرکردگان حمله تروریستی اهواز در این حمله موشکی کشته و یا مجروح شدند.

​سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه بیان داشت:منطقه شرق فرات و مقرتروریست‌های داعشی تحت حمایت کامل امریکا بوده و دارای موقعیت خاصی می باشد ؛این منطقه از غرب بواسطه رود فرات پدافند طبیعی دارد ، از طریق هوا نیز منطقه ممنوعه پروازی و تحت حفاظت هواپیما های ائتلاف است.

انتقام طاها - واکنش کاربران اینترنتی به حمله موشکی ایران - اسپوتنیک ایران
انتقام طاها - واکنش کاربران اینترنتی به حمله موشکی ایران

وی خاطر نشان کرد: به کارگیری هواپیماهای بدون سرنشین همچون شاهد 129 به منظور تصویربرداری از لحظه اصابت ، عملاً موجب لو رفتن عملیات و اطلاع رسانی توسط ائتلاف امریکا و تخلیه مقر از گروه‌های تروریستی می گردید.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در عملیات موشکی و پهپادی "ضربت محرم " از تاکتیک متفاوتی استفاده کردیم ،گفت: در این عملیات با استفاده از روش های خاص اطلاعاتی و پس از اطمینان از حضور فرماندهان داعشی ،عملیات با غافلگیری انجام شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала