وزیر دفاع ایران: تروریست ها منتظر تلافی ایران باشند

© Sputnikوزیر دفاع ایران: تروریست ها منتظر تلافی ایران باشند
وزیر دفاع ایران: تروریست ها منتظر تلافی ایران باشند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امیر سرتیپ امیر حاتمی : ملت ایران در طول 40 سال اخیر ثابت کرده‌ است که دست از آرمان‌ها و اعتقادات راسخ خود بر نخواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، امیر سرتیپ امیر حاتمی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز با ابراز تسلیت مجدد به خانواده های معظم شهدا و ملت ایران بیان داشت: ملت ایران اسلامی در طول 40 سال اخیر ثابت کرده‌ است که دست از آرمان‌ها و اعتقادات راسخ خود بر نخواهند داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و طرفداران منطقه ای خود با توسل به این گروهک‌های تروریستی در پی اهداف شوم خود هستند.
وی خاطر نشان کرد: این اقدام گروهک تروریستی در واقع ادامه مبارزه و جنگ اقتصادی آمریکایی ها با ملت ایران است که مرکز ثقل آن در اداره خزانه داری آمریکاست که این بار در قالبی ددمنشانه و مردم کش جلوه پیدا کرده است.
شایان ذکر است که در روز 22 سپتامبر، 30 دقیقه پس از آغاز رژه نیروهای مسلح مستقر در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ناگهان چند نفر از میان جمعیت به مردمی که در حال مشاهده رژه بودند، تیر اندازی کردند. گفته می‌شود که دو نفر با اسلحه گرم پس از تیراندازی به سمت مردم قصد تیراندازی به سمت جایگاه را داشتند که توسط نیروهای مسلح مضروب شدند. در این حمله تروریستی دست کم 24 تن کشته و 60 نفر دیگر زخمی شدند.
ساعانی پس از این حادثه خبرگزاری ایرنا گزارش داد که گروهک «الاحواز» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت اما گروهک تروریستی داعش* نیز با انتشار ویدئویی مسئولیت این مله تروریستی را بر عهده گرفت.

* گروهک تروریستی ممنوعه در روسیه

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала