نماینده مجلس: ایران انتقام اهواز را گرفت

© AP Photo / Mehdi Pedramkhoo/Mehr News Agencyنماینده مجلس ایران: ایران انتقام اهواز را گرفت
نماینده مجلس ایران: ایران انتقام اهواز را گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: حمله موشکی ایران به مواضع تروریستها، انتقام حمله تروریستی اهواز را گرفت.

انتقام طاها - واکنش کاربران اینترنتی به حمله موشکی ایران - اسپوتنیک ایران
انتقام طاها - واکنش کاربران اینترنتی به حمله موشکی ایران
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم؛ سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقرر طراحان حمله تروریستی اهواز گفت: این اقدام، انتقام نیروهای مسلح ایران از اقدام تروریست‌ها بود.

وی با بیان اینکه، تروریست‌های که عامل حادثه تروریستی اهواز بودند از اربابان اصلی خود یعنی داعش* دستور می‌گرفتند، تصریح کرد: انتقام از داعش به معنای انتقام از همه گروه‌های تروریستی بود چراکه داعش لیدر و محور همه تروریست‌هاست و ضربه به داعش به معنای ضربه به همه گروه‌های تروریستی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه، ضربه به داعش و انتقام خون شهدای اهواز مطالبه جدی مردم از نیروهای مسلح بود، گفت که این اقدام انقلابی سپاه موردحمایت مردم و مجلس است که نشان‌دهنده اقتدار و قدرت نیروهای مسلح ایران است.

صبح امروز نیروی هوا فضای سپاه ایران با 6 فروند موشک بالستیک زمین به زمین، مقر طراحان و عاملین حمله تروریستی اهواز را مورد حمله قرار داد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала