اوکراین ویدیوی پرواز جنگنده سوخو-27 بر فراز ناو این کشور را منتشر کرد

© Sputnik / Evgeny Biyatovاوکراین ویدیوی پرواز جنگنده سوخو-27 بر فراز ناو این کشور را منتشر کرد
اوکراین ویدیوی پرواز جنگنده سوخو-27 بر فراز ناو این کشور را منتشر کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش اوکراین ویدیویی را منتشر کرد که گفته می شد جنگنده سوخو-27 احتمالا متعلق به روسیه در نزدیکی کشتی های اوکراین پرواز کرده است. این ویدیو در صفحه رسمی نیروی دریایی اوکراین منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ارتش اوکراین ویدیویی را منتشر کرد که گفته می شد جنگنده سوخو-27 احتمالا متعلق به روسیه در نزدیکی کشتی های اوکراین پرواز کرده است. این ویدیو در صفحه رسمی نیروی دریایی اوکراین منتشر شده است.

همانطور که در زیر تصویر ذکر شد، کشتی های نیروی دریایی اوکراین در آن لحظه در حال انجام رزمایش استراتژیک کازاتسکایا ولیا-2018 بودند.

با این حال، تا این لحظه هیچ مدرکی وجود ندارد که هواپیما متعلق به نیروی هوایی روسیه باشد.

تمرینات کازاتسکایا ولیا-2018 از 25 سپتامبر تا 29 سپتامبر برگزار شد. در این رزمایش واحد های ساختاری وزارت دفاع اوکراین، ستاد کل، مقامات نظامی و سایر بخش ها در آن شرکت داشتند.

قبل از آغاز تمرین، در صفحه ستاد مشترک نیروهای مسلح اوکراین، یک بیانیه منتشر شد که به تمام هواپیماهای بدون سرنشین در منطقه رزمایش شلیک خواهد شد.

Проліт російського винищувача Су-27 біля кораблів Військово-Морських Сил ЗС України під час виконання ними завдань за призначенням у ході стратегічного командно-штабного навчання «Козацька воля — 2018»

Posted by ВМС ЗС України on Monday, 1 October 2018
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала