پنج شهر برتر مخصوص ازدواج در روسیه

© Photo / Pixabayپنج شهر برتر برای ازدواج در روسیه
پنج شهر برتر برای ازدواج در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گردشگران روسی پنج شهر برتر را برای مراسم عروسی انتخاب کردند.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از آي توريست، سنت پترزبورگ اولین مقام را در ميان شهرهاي مناسب براي عروسي کسب کرد و عنوان خود را به عنوان "عروس" روسیه تثبیت کرد.

رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین با وزیر خارجه اتریش کارین کنایسل می رقصد - اسپوتنیک ایران
ولادیمیر پوتین در عروسی وزیر خارجه اتریش

پایتخت دوم روسيه (سن پترزبورگ) تقریبا نیمی از (47 درصد) رای ها را به دست آورد. شهر ایوانووف مقام دوم را (24٪ آرا) در ميان شهرهاي جذاب براي عروسي کسب نمود. جايگاه سوم با  14٪ از رای را شهر گلن دژيک در کراسنادار به دست آورد و در رتبه سوم قرار داشت. پنج شهر ديگر مناسب براي عروسی عبارتند از مسکو و فئودوسيا با 8٪ در مقام هاي بعدي قرار دارند.

گفتني است، هفته گذشته در ترکيه در مراسم عقد تورگوت و خدیجه، مهمان ها همه در سالن منتظر پاسخ عروس بودند که عروس به شوخی در جواب عاقد که پرسیده بود: آیا تورگوت دینچر را به همسری خود می‌پذیرید؟ جواب داد: نه غیرممکنه و سپس در حالی که می‌خندید گفت: طبعا بله.

عروس که قصد شوخی داشت هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که این شوخی باعث برهم خوردن مراسم عروسی اش شود.ولی در کمال ناباوری عاقد, ازدواج را باطل اعلام کرد و این موضوع را به مهمانان اعلام نمود و رفت. پس از این اتفاق مهمانان و حضار یکی پس از دیگری از مجلس بیرون رفتند و عروس و داماد هم به خانه‌های خود برگشتند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала