مدرک جعلی رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ایران + عکس

© Flickr / Blondinrikard Fröbergمدرک جعلی رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ایران + عکس
مدرک جعلی رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ایران + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدرک لیسانس عمران رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران که به مدت سه ریاست این سازمان را بر عهده داشت از سوی دانشگاه امام‌حسین جعلی اعلام شد.

دوولس کلن امريکآيي په دووپوهنتونونو کې شامل شو - اسپوتنیک ایران
مردی با پانزده مدرک لیسانس و فوق لیسانس رکورددار گینس
به گزارش اسپوتنیک به نقل از انتخاب، مدرک لیسانس عمران سیدمهدی هاشمی که 3 سال رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و 4 سال نماینده تهران و رئیس کمیسیون عمران در مجلس نهم بوده، از سوی دانشگاه امام‌حسین جعلی اعلام شد.

روز گذشته عباس آخوندی، وزیر راه ایران با انتشار نامه در کانال تلگرامی‌ خود نوشت: باید خیلی متاسف بود که کسی که سه سال رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بوده و چهار سال نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشته و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایران بوده دانشنامه جعلی ارائه کرده است.

این موضوع رسماً از سوی دانشگاه امام حسین که دانشنامه ارائه شده به آن منتسب است طی شماره 46752 مورخ 94/6/31 به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام شده است.

به نقل از فارس؛ مهدی هاشمی نیز نامه وزیر را بدین نحو پاسخ داد: بدیهی است اینگونه ترورهای شخصیت درآستانه انتخابات نظام مهندسی ،نشان از میزان تقیدتان به «اخلاق حرفه ای» است… با افتخار،اینجانب دانش آموخته "پیوسته کارشناسی ارشد "مهندسی معماری از دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران مرکزی میباشم و مدت ها است که از رساله" دکتری" عمران خود دفاع کرده ام.

به گزارش ایرنا حالا اما، دانشگاه امام حسین در پاسخ به استعلام سازمان نظام مهندسی استان تهران مدرک کارشناسی عمران-عمران مهدی هاشمی را مورد تایید قرار نداده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала