بازگشت دوباره برلوسکونی به دنیای فوتبال

© AP Photo / Flavio Lo Scalzoبازگشت دوباره برلوسکونی به دنیای فوتبال
بازگشت دوباره برلوسکونی به دنیای فوتبال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخست وزیر سابق ایتالیا مجددا به دنیای فوتبال بازگشت.

کادوی تولد برلوسکونی به پوتین + عکس - اسپوتنیک ایران
کادو تولد برلوسکونی به پوتین + عکس
به گزارش اسپوتنیک، سیلویو برلوسکونی، نخست وزی سابق ایتالیا که پیش از این رئیس باشگاه میلان ایتالیا بود و پس از فروش این باشگاه از سمتش کنار رفت، با خرید 100 درصد سهام باشگاه اس اس مونزای ایتالیا که در سری C قرار دارد بار دیگر به فوتبال بازگشته است.

به نقل از کالچیو مرکاتو، کمپانی هولدینگ Fininvest که پایه گذار آن سیلویو برلوسکونی است بر طی توافقی سهام باشگاه مونزا را خریداری کرده است. آدریانو گالیانی، مدیر سابق باشگاه میلان نیز به همراه برلوسکونی از اعضای هیئت رییسه این باشگاه خواهند بود. بر طبق خبر های رسیده نیکو کولمبو رییس هیئت رییسه و مدیر باشگاه خواهد بود و غیر از گالیانی و برلوسکونی روبرتو ماتزو و دنیلو پلگیرینو نیز در این هیئت رییسه حاضر اند.

خبر هایی نیز منتشر شده است که گالیانی و برلوسکونی از کاکا خواسته اند تا بار دیگر به میادین بازگردد و با پیراهن تیم مونزا به میدان رود. کاکا چندی پیش از فوتبال خداحافظی کرد.

نخست وزیر سابق ایتالیا 31 سال مالک میلان بود تا این که سال 2017 آن را به فروش رساند. در تمام این دوران گالیانی به عنوان مدیرعامل حضور داشت و روسونری در این مدت پنج جام اروپایی و همچنین 8 عنوان قهرمانی سری آ را کسب کرد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала