تغییر چهره عجیب دختر جوان بر اثر یک بیماری عجیب + عکس

© Depositphotos.com / Evgenyatamanتغییر چهره عجیب دختر جوان بر اثر یک بیماری عجیب
تغییر چهره عجیب دختر جوان بر اثر یک بیماری عجیب - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چهره دختر جوان روس به علت مبتلا شدن به یک بیماری، به شکل اسکلت در آمده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختر 26 ساله روس بر اثر ابتلا به یک بیماری عجیب در حال حاضر چهره اش تفاوت چندانی با یک اسکلت ندارد گویا از او چند استخوان باقی مانده که تنها لایه ای نازک از پوست روی آن کشیده است.

این دختر که كريستينا كاريناينا نام دارد از دوران دبیرستان ناگهان اشتهای خود را از دست داد و تا امروز دیگر میلی به خوردن غذا ندارد جز در مواقعی که قطعاتی کوچک از موز یا سیب می خورد.

پزشک مالج دختر روس هشدار داده که اگر یک سال دیگر وضعیت اشتها و کم خوری او به همین روال ادامه پیدا کند بدون شک كريستينا خواهد مرد.

گفتنی است در حال حاضر از وزن این بیمار تنها 17 کیلوگرم باقی مانده است به عبارتی طبق اعلام وبسایت شاشة نیوز كريستينا كاريناينا هم وزن یک کودک 4 ساله است.بسیاری از مردم که دورادور از وضعیت این دختر مطلعند برای او نگران هستند از جمله ماريا كوكنو ستاره تلویزیونی روس که با راه انداختن کمپینی برای کمک به كريستينا به فکر نجات او قبل از دیر شدن و مرگ اوست.گفتنی است مدتی قبل نیز خبری درباره دختری آمریکایی به نام روبی در رسانه ها منتشر شد که از بیماری تحت عنوان " gastroparesis " رنج می برد که سه سال تمام به جای خوردن غذا تنها از طریق یک لوله تغذیه می کرد و در مدت زمانی کوتاه دچار کاهش وزنی شدید شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала