اسرائیل، عکسی از کارخانه تولید موشک با حمایت ایران در لبنان را منتشر نمود

© AFP 2023 / Mahmoud Zayyatاسرائیل، عکسی از کارخانه تولید موشک با حمایت ایران در لبنان را منتشر نمود
اسرائیل، عکسی از کارخانه تولید موشک با حمایت ایران در لبنان را منتشر نمود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش اسرائیل ادعا کرد که جنبش "حزب الله" لبنان با حمایت ایران، به صورت مخفیانه در یک منطقه پر جمعیت شهر بيروت کارخانه ای ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک، ارتش اسرائیل ادعا کرد که جنبش "حزب الله" لبنان با حمایت ایران، به صورت مخفیانه در یک منطقه پر جمعیت این شهر کارخانه ای ساخته است، این کارخانه به منظور بهبود دقت موشک های بیروت ساخته شده است.
برای تأیید حرف های او، ارتش اسرائیل عکسی هوایی را منتشر کرده و اطلاع داد که حزب الله از این تجهیزات با آمادگی انتقال به لبنان با هدف حمله هوایی به سوریه استفاده می کرد".

تحویل سلاح های ایرانی به حزب الله - اسپوتنیک ایران
تحویل سلاح های ایرانی به حزب الله

"در طول سال گذشته، "حزب الله" در تلاش برای ایجاد زیرساخت هایی برای تبدیل موشک "زمین زمین" با دقت بالا در بیروت است. حزب الله با انتقال این پروژه در قلب شهر، به عمد جان غیر نظامیان در لبنان را مورد هدف قرار می دهد".
گفتنی است، امروز نخست وزیر اسرائیل در حاشیه سخنرانی خود در مقر سازمان ملل در نیویورک اعلام نمود که اتحاد اسرائیل و کشورهای عربی را تنها نتیجه مثبت توافقنامه برجام خواند.
نتانیاهو گفت: "برجام، اسرائیل و کشورهای عربی را به یکدیگر نزدیک کرد". نتانیاهو در روز چهارشنبه در 73 مین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک این سخن را تنها نتیجه برجام خواند.
او گفت: «توافق نامه هسته ای با ایران یک اثر مثبت داشت: اسرائیل و کشورهای عربی به هم نزدیک تر شدند".
گفتنی است، پیش از این بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در حاشیه سخنرانی خود در سازمان ملل خبر از وجود یک انبار مخفی با مواد، تجهیزات و مواد هسته ای داد، گفته می شود که سرویس های اطلاعاتی اسرائیل این انبار را در در پایتخت ایران کشف نموده است.
وی گفت: "ایران یک تأسیسات مخفی در تهران دارد. امروز، من برای اولین بار در این خصوص به طور عمومی صحبت می کنم". وی در ادامه، تصویر ماهواره ای و یک عکس از دیوار با دروازه آهنین را نشان می دهد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала