مشاجره مرکل و ترامپ بر سر گاز روسیه

© Sputnik / Press Service of the President of Russia/Mihail Metzel/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر مشاجره آلمان و آمریکا بر سر گاز روسیه
مشاجره آلمان و آمریکا بر سر گاز روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ترکیه از مشاجره آنگلا مرکل و دونالد ترامپ بر سر گاز روسیه خبر داد.

جواب کوبنده مرکل به ترامپ - اسپوتنیک ایران
جواب کوبنده مرکل به ترامپ
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ahaber؛ رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه درباره اختلاف آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست ناتو در بروکسل سخن گفت.
به گفته رئیس جمهور ترکیه، دونالد ترامپ سایر کشورهای عضو ناتو را متهم کرد که بهای زیادی بابت گاز روسیه پرداخت می کنند.
رجب طیب اردوغان گفت: در نشست ناتو در بروکسل، ترامپ به اعضای این اتحادیه گفت که شما همگی روسیه تغذیه می کنید، آلمان به روسیه پول زیادی پرداخت می کند.
اردوغان افزود: ترامپ به خاطر احترام، درباره ترکیه سخنی به میان نیاورد، اما من نتوانستم تحمل کنم و به او پاسخ دادم که ما 50 درصد گاز طبیعی خود را از روسیه خریداری می کنیم و اگر ما از خرید گاز خوداری کنیم، شهروندان ما در زمستان از سرما یخ می زنند.
رئیس جمهور ترکیه گفت: آنگلا مرکل کمی دیرتر وارد بحث شد و گفت که من نمی توانم اجازه دهم که شهروندان ما با سرما روبرو شوند و تاکید کرد که آلمان 38 درصد گاز خود را از طریق روسیه تامین می کند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تاریخ 25 سپتامبر در مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کرد و به تشریح فعالیت داخلی و خارجی خود پرداخت و تنها یکبار به نام روسیه اشاره کرد و اینکه از آلمان خواست تا وابستگی به روسیه را کنار بگذارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала