اخطار تهران به ریاض و ابوظبی

© Fotolia / Curioso Photographyاخطار تهران به ریاض و ابوظبی
اخطار تهران به ریاض و ابوظبی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد اگر عربستان سعودی و امارات از خطوط قرمز ایران عبور کنند، با جولاب دندان شکنی روبرو خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری های ایران سلامی خطاب به عربستان سعودی و امارات گفت: دست از شرارت و توطئه بردارید. شما شکست پذیر هستید. درون کاخ‌های شیسشه‌ای نشسته‌اید و نمی‌توانید تیغ انتقام ملّت ایران را تحمل کنید. ما خویشتنداری کرده‌ایم و نجابت انقلابی به خرج داده‌ایم، امّا اگر از خطوط قرمان عبور کنید، قطعاً از خطوط قرمز شما عبور خواهیم کرد و می‌دانید قدرت ملّت ایران، وقتی به صحنه عمل می‌آید چه طوفانی به‌پا می‌کند. پس آرام باشید و مداخله نکنید؛ بلندپروازی‌های منطقه‌ای شما همه جا شما را با شکست مواجهه کرده است.

اهواز در مقابل الاحواز - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
پاسخ ایران به عمل تروریستی اهواز کوبنده خواهد بود

یادآور می شود روابط ایران با عربستان سعودی و امارات پس از اقدام تروریستی 22 سپتامبر در اهواز رو به وخامت گرائیده است. رسانه های ایران گزارش دادند گروهک "الاحواز" که مرتبط با عربستان محسوب می شود، مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده خود گرفته است. سایت رسمی آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران به نقل از وی نوشت: " طبق مدارک، این کار بزدلانه را آن افرادی انجام داده اند که آمریکا در سوریه و عراق آنها را نجات می دهد و عربستان سعودی و امارات برایشان پول خرج می کنند."
وی خاطر نشان نمود که افرادی که حامی این حمله بودند به شدت مجازات خواهند شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала