واکنش کاربران نسبت به تحویل تسلیحات کهنه امریکایی به اوکراین + عکس

CC0 / Rnendza / واکنش کاربران نسبت به تحویل تسلیحات کهنه امریکایی به اوکراین + عکس
واکنش کاربران نسبت به تحویل تسلیحات کهنه امریکایی به اوکراین + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران اینترنت پتروپوروشنکو، رئیس جمهور اوکراین را به خاطر پیام توئیتری وی درباره تحویل تحویل ناوچه های کهنه امریکایی به این کشور که بیش از 30 سال پیش ساخته شده اند، مسخره کردند.

به گزارش اسپوتنیک، کاربری به نام @Worrek نوشت:"تو همچنین از ترامپ درخواست کن جوراب های کهنه اش را به تو بدهد تا اتحاد شما قوی تر شود".
@sehnsucht2016 می گوید:" پس از جاولیناهای کهنه، ناوچه ها را نیز قالب کردند. کشور زباله دانی و رئیس جمهور گداست. شرم آور است".
کاربری به نام یوگنی ماتسنف نوشت:"خداکند این ناوچه ها در راه زیردریایی نشوند! آنها برای حرکت در اقیانوس باز درنظر گرفته نشده اند! باد شدید و طوفان آنها را واژگون خواهد کرد!"
کاربری به نام @james_kupchino می نویسد:" سطل کهنه را به پترو قالب کردند و او خوشحال است!"

گارد ساحلی آمریکا دو ناوچه گشتی کهنه و از رده نظامی خارج شده خود از کلاس "آیلند" را به اوکراین واگذار کرد.
مراسم واگذاری این ناوچه ها به نام Drummond (WPB-1323) و Cushing (WPB-1321) که در سال 1988 ساخته شده اند، روز 27 سپتامبر با حضور پترو پوروشنکو، رئیس جمهور اوکراین در بالتیمور برگزار خواهد گردید.
گارد ساحلی آمریکا ناوچه های کلاس آیلند را در دوره بین سالهای 1985 و 1992 میلادی دریافت کرده است. پیشتر آمریکا چنین ناوچه های کهنه ای را به گرجستان و کوستاریکا نیز داده بود.
چندی پیش اوکراین اعلام کرده بود قصد دارد حضور نظامی خود دردریای آزوف را تقویت کند و همچنین سفیر اوکراین اظهار داشته بود دریافت ناوچه های آمریکایی برای افزایش امکانات این کشور در دریای سیاه لازم است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала