یگانه نتیجه مثبت برجام از نگاه نتانیاهو

© AFP 2023 / MENAHEM KAHANAیگانه نتیجه مثبت برجام از نگاه نتانیاهو
یگانه نتیجه مثبت برجام از نگاه نتانیاهو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنیامین نتانیاهو، اتحاد اسرائیل و کشورهای عربی را تنها نتیجه مثبت توافقنامه برجام خواند.

به گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر اسرائیل در حاشیه سخنرانی خود در مقر سازمان ملل در نیویورک اعلام نمود که اتحاد اسرائیل و کشورهای عربی را تنها نتیجه مثبت توافقنامه برجام خواند.
نتانیاهو گفت: "برجام، اسرائیل و کشورهای عربی را به یکدیگر نزدیک کرد". نتانیاهو در روز چهارشنبه در 73 مین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک این سخن را تنها نتیجه برجام خواند.

روحانی از آمریکا خواست تا به میز مذاکره در چارچوب برجام بازگردد - اسپوتنیک ایران
روحانی از آمریکا خواست تا به میز مذاکره در چارچوب برجام بازگردد

او گفت: «توافق نامه هسته ای با ایران یک اثر مثبت داشت: اسرائیل و کشورهای عربی به هم نزدیک تر شدند".
گفتنی است، پیش از این بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در حاشیه سخنرانی خود در سازمان ملل خبر از وجود یک انبار مخفی با مواد، تجهیزات و مواد هسته ای داد، گفته می شود که سرویس های اطلاعاتی اسرائیل این انبار را در در پایتخت ایران کشف نموده است.
وی گفت: "ایران یک تأسیسات مخفی در تهران دارد. امروز، من برای اولین بار در این خصوص به طور عمومی صحبت می کنم". وی در ادامه، تصویر ماهواره ای و یک عکس از دیوار با دروازه آهنین را نشان می دهد.
او گفت، در داخل این محوطه، حداقل 15 کانتینر با تجهیزات و مواد مربوط به پروژه هسته ای ایران وجود دارد. نتانیاهو در ادامه افزود که کل وزن این محموله می تواند 300 تن باشد. او از سازمان آژانس اتمی خواست تا بازرسی فوری در این منطقه را انجام دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала