حمله به ماشین کارمند سفارت روسیه در اوکراین

© Sputnik / Stringerحمله به ماشین کارمند سفارت روسیه در اوکراین
حمله به ماشین کارمند سفارت روسیه در اوکراین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افراد ناشناس، به خودروی دیپلمات های روسیه حمله کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سرویس مطبوعاتی سفارت روسیه در اوکریان، فرد ناشناسی اتومبیل دیپلمات های روسیه در کیف را کثیف نمود و به آن خسارت وارد کرد.
یکی از نمایندگان دیپلماتیک این سفارتخانه گفت: "ماشین های دیپلمات ها با رنگ پوشانده شدند و نوشته های توهین امیز بر روی آنها نوشته شده بود، لاستیک ها را سوراخ کردند و شماره ی ماشین را شکستند… "

اوکراین روسیه را برای پل کریمه مجازات خواهد کرد - اسپوتنیک ایران
اوکراین روسیه را برای پل کریمه مجازات خواهد کرد

سفارت روسیه در حال تهیه ی یادداشتی اعتراض آمیز به وزارت امور خارجه اوکراین است. مهاجمان همچنین بر روی اسفالت روی خیابان نوشته بودند: "خداحافظ وارابیوف".
گفتنی است، پیش از این در ماه می یک خبرنگار روسی آرکادی بابچنکو در کیف کشته شد. روزنامه نگار دیگری به نام آیدر مودابایف در صفحه فیس بوک خود، خبر کشته شدن آرکادی را منتشر نمود.
وی در فیسبوک نوشت: " به آرکادی بابچنکو از پشت در خانه اش شلیک شده است. او را به بیمارستان منتقل کردند. من هم اکنون به آنجا می روم". به گفته خبرنگار رادیو گرومادسکه، این روزنامه نگار روسی کشته شده است. آقای گراشنکو، مشاور رئیس اداره وزارت کشور اکراین این خبر را منشر نمود.
به گفته آکسانا بلیشچیک رئیس سرویس مطبوعاتی پلیس ملی کیف، این حمله در ناحیه دنیپرووسکی کی یف صورت گرفت. یک زن با مشاهده جسد روزنامه نگار روسی غرق در خون به پلیس زنگ زده است. وی در آمبولانس جان سپرد. وی امروز در صفحه فیسبوک خود، عکس را منتشر نمود که امروز دومین روز تولد وی بوده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала