آموزش درست کردن پوشک خانگی +عکس

CC0 / / آموزش درست کردن پوشک خانگی +عکس
آموزش درست کردن پوشک خانگی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چگونه در خانه می توان پوشک درست کرد؟

به گزارش اسپوتنیک، آموزش تصویری درست کردن پوشک خانگی، بدون نیاز به دوختن در شبکه های اجتماعی با استقبال کاربران روبرو شده است. به نظر می رسد که این تصویر بیشتر

در این روش انتخاب پارچه بسیار مهم است و بهتر است که از تیشرت هایی که ۱۰۰% نخ می باشد، استفاده کرد چرا که آنها قدرت جذب بالایی دارند. برای این کار از تیشرت آستین کوتاه یا آستین سه ربع استفاده کنید. مهم است که اندازه تیشرت بر اساس اندازه کودک انتخاب شود. تیشرت را صاف روی زمین قرار می دهید. یک طرفه تیشرت را طوری تا کنید تا قسمت درز حلقه آستین درست زیر وسط یقه لباس قرار بگیرد. آستین ها باید به سمت بیرون باشد. سپس طرف دیگر تیشرت را مانند مرحله قبل به شکل سه طبقه تا کنید و آستین را به سمت بیرون قرار دهید.

در انتها باید تیشرت به شکل حرف T دربیاید. در مرحله چهارم قسمت بالای تیشرت را تا کنید به طوری که آستین ها روی هم تا بخورند. در مرحله بعد قسمت پایین تیشرت را از وسط تا کنید. پایین تیشرت را برداشته و تا پایین خط آستین بالا ببرید. با این کار می خواهیم ارتفاع تیشرت را نصف کنیم. سپس کودک را روی تیشرت درست پایین آستین بخوابانید. قسمت پایین تیشرت را روی کودک تا کنید و آستین ها را روی او بپیچانید. در انتها نیز با یک سنجاق محکم کنید. در آخر هم روی پوشک را با محافظ پوشک پلاستیکی بپوشانید. محافظ ضدآب برای جلوگیری از نم دادن پوشک بچه لازم است. این محافظ ها را باید زود به زود عوض کنید.
بسیاری از کاربران از این روش استقبال کرده و معتقدند در شرایط فعلی کاربردی است ولی به نظر می رسد که این تصویر بیشتر جنبه کنایه و طعنه زدن داشته باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала