جهش قیمت دلار به بالای ۱۶ هزار تومان

© Fotolia / Pakhnyushchyyجهش قیمت دلار به بالای ۱۶ هزار تومان
جهش قیمت دلار به بالای ۱۶ هزار تومان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در بازار آزاد، دلار به قیمت باورنکردنی 16 هزارتومان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، در معاملات امروز دوشنبه در بازار آزا دایران، قیمت دلار تا بیش از ۱۶ هزار تومان بالا رفته است؛ کمترین نرخ معامله این ارز دلار تا روز پیش حدود ۱۴۹۰۰ تومان بوده است.

آیا افزایش قیمت دلار بر نخریدن ارز توسط مردم تاثیر می گذارد؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
آیا افزایش قیمت دلار بر نخریدن ارز توسط مردم تاثیر می گذارد؟ +عکس

نرخ یورو در این معاملات بین ۱۷۵۰۰ تا ۱۸۹۰۰ در نوسان بوده است. به نقل از خبرگزاریایسنا- در گزارشی حداکثر قیمت معامله دلار در بازار غیررسمی در بعدازظهر امروز را ۱۵۹۰۰ تومان اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم می گوید که امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 705 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 351 هزار تومان معامله شد.

بالارفتن نرخ سکه در ایران به دلیل افزایش نرخ دلار می باشد، گفتنی است هر بار قیمت دلار در ایران بالا می رود، مردم به دلیل ترس از بالا رفتن بیشتر دلار به خرید بیشتر روی می آورند که این امر موجب این می شود که تقاضای زیاد، نرخ ارز را بالا ببرد. قیمت دلار در ایران در طی سه ماه گذشته با رشد سه برابری رو به رو شده است که این امر موجب نگرانی بسیاری از دولتمردان و مردم ایران شده است.

پیش از این، عکسی در شبکه های اجتماعی از بازار "تبریز" منتشر شده بود که در آن عده ای از فروشندگان قیمت اجناس را نه به ریال و تومان بلکه به دلار زده اند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала