حکم زندان برای بهترین بازیکن جام جهانی

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر حکم زندان برای بهترین بازیکن جام جهانی
حکم زندان برای بهترین بازیکن جام جهانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بهترین بازیکن جام جهانی 2018 به علت فرار مالیاتی به زندان محکوم شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از El Mundo، دادگاهی در اسپانیا لوکا مودریچ، هافبک کروات باشگاه رئال مادرید را به علت مالیات‌های پرداخت نشده به هشت ماه زندان محکوم نموده است. این هافبک به علت اعتراف به اتهامات خود چنین مجازات سبکی را دریافت نموده است.
مشخص شده است که این فوتبالیست در طی شش سال بازی در اسپانیا، مالیاتی به مبلغ نهصد هزار دلار را مخفی نموده است و در نتیجه آن ، وی 1،4 میلیون یورو جریمه شد.
پیش از این نیز لیونل مسی،کریستیانو رونالدو و همچنین خوزه مورینیو با این مشکل مالیاتی روبرو شده بودند. مودریچ متهم شده بود که در سال های 2013 و 2014 بخشی از درآمد خود از حق پخش تصویری را به اداره مالیات اسپانیا گزارش نداده است. مودریچ در دادگاه کاملا منکر این قضیه شد و اتهامات وارد شده به خود را نادرست خواند ولی چند ماه بعد تغییر عقیده داد و برای اینکه مرتکب هیچ ریسکی نشود، با دادستانی به توافق رسید و با پرداخت جریمه، از خطر زندان رفتن فرار کرد.
گفتنی است مودریچ در جام جهانی 2018 روسیه، همراه با تیم ملی کرواسی به فینال رسید و در فینال مغلوب تیم فرانسه شد. مودریچ به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات انتخاب شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала