موساد و آمریکا پشت پرده حمله تروریستی به مراسم رژه در اهواز

© AP Photo / Ebrahim Noroozi, Fileعاملین حادثه تروریستی اهواز مرتبط با آمریکا و موساد
عاملین حادثه تروریستی اهواز مرتبط با آمریکا و موساد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح آخرین جزئیات حادثه تروریستی اهواز را تشریح کرد.

واکنش ظریف به حمله تروریستی در اهواز - اسپوتنیک ایران
واکنش ظریف به حمله تروریستی اهواز + عکس
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران گفت: چهار عامل عملیات تروریستی امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز وابسته به سرویس های اطلاعاتی آمریکا و موساد هستند.
وی افزود: آنان در دو کشور حاشیه خلیج فارس پشتیبانی مالی و تسلیحاتی شده اند و در این کشورها آموزش دیده و سازماندهی شده اند.
شکارچی گفت: این تروریست ها نه داعشی هستند و نه وابسته به سایر گروه های معاند نظام اسلامی، آنان افرادی هستند که از سوی دو کشور حاشیه خلیج فارس، سازماندهی و آموزش داده شده و وارد کشور شده اند. این افراد وابسته به آمریکا و موساد، این حادثه کور را رقم زده اند.
سردار شکارچی در پاسخ به این سوال که آیا اخبار منتشر شده از سوی برخی از رسانه ها و شبکه های مجازی و اجتماعی را در خصوص این حادثه تروریستی تایید می کنید، تاکید کرد: ما به هیچ عنوان اخبار ضد و نقیضی که در فضای مجازی و از سوی برخی افراد معلوم الحال منتشر می شود را تایید نمی کنیم و در حوزه امنیتی و دفاعی هرگونه اطلاع رسانی باید از سوی مقامات ذیصلاح در ستاد کل نیروهای مسلح انجام شود.

رژه نیروهای مسلح مستقر در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز در اهواز از ساعت 8 و 30 دقیقه آغاز شد و تنها 30 دقیقه از آغاز رژه گذشته بود که ناگهان از میان جمعیت به مردمی که در حال مشاهده رژه بودند تیراندازی کردند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала