تلگرام از ios حذف می شود

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر تلگرام از ios حذف می شود
تلگرام از ios حذف می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موسس تلگرام اعلام کرد که طی هفته های آینده تلگرام X در پلتفرم iOS جایگزین اپلیکیشن اصلی این پیام رسان می شود.

تلگرام، تسلیم شد - اسپوتنیک ایران
تلگرام، تسلیم شد
به گزارش اسپوتنیک نقل از آخرین خبر؛ پاول دورف موسس تلگرام او در کانال تلگرامی خود نوشت:همان طور که قبلا شنیده بودید، حدود دو سال پیش ما بی سر و صدا روی نسخه ios تلگرام از ابتدا دوباره کار کردیم و با زبان swift آن را باز نویسی کردیم. نسخه swift تلگرام سریع تر و سرحال تر است و مصرف باتری آن کم تر است.

وی افزود: این تلگرام جدید از ژانویه با نام تلگرام x در دسترس همگان برای دانلود قرار گرفت. هزاران کاربر آن را آزمایش کردند و نظرات خود را با ما در میان گذاشتند. از آن ها متشکریم که با انتقادات و پیشنهادات خود باعث شدند تلگرام x نسبت به چند ماه اولیه عرضه آن بهتر شود.

دروف گفت: به نظر می رسد حال یک تلگرام جدید آماده است تا به هر کاربر ios ارسال شود. به همین خاطر، طی یکی دو هفته آینده ما قصد داریم نسخه پیش فرض ios تلگرام را با نسخه Swift جا به جا کنیم. با این کار تلگرام سریع تر و کارآمدتر خواهد شد. البته چون هنوز اول راه است ممکن است برخی اشکلات جزئی پیش بیاید اما ما به شما اطمینان می دهیم به سرعت مشکلات حل شوند.

با این کار تلگرام که یکی از محبوب ترین پیام رسان هاست، به طور کامل با زبان swift نوشته شده باشد. برخی می گویند این کار ریسک بزرگی است اما من فکر می کنم باید چنین ریسکی را بپذیریم و جزو اولین کسانی باشیم که از این فناوری ها استفاده می کنیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала