ماجرای غرق شدن ناگهانی بازیکن سابق استقلال +عکس

© YouTube/Sputnikماجرای غرق شدن ناگهانی بازیکن سابق استقلال +عکس
ماجرای غرق شدن ناگهانی بازیکن سابق استقلال +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازیکن سابق استقلال در جلوی چشمان خانواده خود غرق شد.

به گزارش اسپوتنیک، "مجید غلام نژاد" که با هدف تفریح به همراه خانواده خود و چند خانواده دیگر به منطقه "سیاهو" در حوالی "بندرعباس" رفته بود، در رودخانه ای ای غرق شد. به گزارش مهرنیوز، ماجرا از این قرار است که بعد از دقایقی که این خانواده‌ها در کنار رودخانه اطراق کرده بودند، قصد عبور از رودخانه و رفتن به آنسوی آب را داشتند. "غلام نژاد" که شناگر قهاری بود به زعم خودش قسمت کم عمق رودخانه را پیدا می‌کند و قصد عبور از آن قسمت را داشته تا شرایط را برای عبور خانواده‌ها مهیا کند که زیر پای او خالی می شود و جریان آب مرحوم غلام نژاد را به سمت قسمت عمیق می‌برد.
مرحوم غلام نژاد قبل از آن که بتواند واکنشی نشان دهد در قسمت عمیق تر رودخانه در گرداب ایجاد شده گرفتار شده و در حالی که فریاد می زد زیر آب رفت و این آخرین باری بود که آن مرحوم زنده دیده شد. همه این اتفاقات پیش روی همسر، فرزند و سایر همراهان آنها اتفاق افتاد.

در حالی که همسر مرحوم غلام نژاد غش کرده بود تلاش همراهان برای یافتن وی در آب رودخانه ثمر نداشت و به ناچار مراتب را به نیروهای امدادی اطلاع دادند.
پیکر مرحوم بعد از آن به پزشکی قانونی منتقل شد و پس از کالبد شکافی مشخص شد مرحوم ابتدا بر اثر غرق شدن دچار خفگی شده و پس از آن نیز سرش به سنگهای رودخانه برخورد کرده که این برخوردها عامل مرگ نبوده است.

بسیاری از کاربران از مرگ این ورزشکار ملی تاسف خورده و ناراحتی خود را ابراز کردند. به گفته کاربران، در هنگام گیر کردن در گرداب، شخص باید دست و پا نزند و بی حرکت بماند تا دوباره پس از چند ثانیه آب او را از گرداب نجات دهد.
کاربران بسیاری برای شادی روح او دعا کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала