پسر ترامپ، اوباما را بهترین فروشنده آمریکا خواند

© AP Photo / Richard Drewپسر ترامپ، اوباما را بهترین فروشنده آمریکا خواند
پسر ترامپ، اوباما را بهترین فروشنده آمریکا خواند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پسر رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ جونیوردر مصاحبه ای با نشریه دست راستی آمریکا "بریبارت نیوز"، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، پسر رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ جونیوردر مصاحبه ای با نشریه دست راستی آمریکا "بریبارت نیوز"، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا را مورد انتقاد قرار داد.

او باراک اوباما را یک فروشنده نامید و اشاره کرد که رئیس جمهور سابق قادر به نشان دادن شکست های سیاسی خود در نور مطلوب بود.

به گفته وی، هیچکدام از مردم متفکر آمریکا اعتقاد ندارند که اوباما چیزی خوبی برای اقتصاد و سیاست خارجی آمریکا انجام داده است. وی خاطرنشان کرد که تمام اقدامات رییس جمهور سابق، کشور را ضعیف تر ساخت و آن را در یک موقعیت خطرناک قرار داد.

او گفت: اوباما هر بار که یک خط قرمز را رسم کرد، دیگر کشورها از آن عبور کردند. او دوباره این کار را کرد و آنها دوباره از آن عبور کردند.

پسر رئیس جمهور تصریح کرد که با انتخاب پدرش وضعیت در کشور تغییر کرده است. به میزان زیادی، او به موفقیت اقتصادی ایالات متحده اشاره کرد — آزاد سازی نظام مالیاتی و رشد تولید ناخالص داخلی.

او افزود: در حال حاضر یک کلانتر جدید در شهر است. ما همه چیز را عوض کرده ایم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала