قدرت جنگنده روس در برابر جنگنده آمریکایی اف 22

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر قدرت جنگنده روس در برابر جنگنده اف 22 آمریکایی
قدرت جنگنده روس در برابر جنگنده اف 22 آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جنگنده امریکایی F-22 Raptor در صورت مقابله با جنگنده روسی سو – 35 به سادگی شکست خواهد خورد.

بهره گیری از هوش مصنوعی در جنگنده سوخو-57 - اسپوتنیک ایران
بهره گیری از هوش مصنوعی در جنگنده سوخو-57
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Business Insider، با توجه به اینکه تمرکز اصلی جنگنده های آمریکایی مواجه شدن با جنگنده روسی Su-35 است اما F-22 Raptor در معرض خطر قرار دارد. با وجود غیر قابل رویت بودن این جنگنده در شرایط فعلی نقش مهمی را ایفا نمی کند و در حال حاضر مسئله اصلی برتری جنگی هواپیمای روسی است.
جنگنده آمریکایی تقریبا فاقد سلاح است و در مقابل  جنگنده Su-35 روسی دارای قابلیت مانور بالا است که در شرایط جنگی برای جلوگیری از اصابت موشک های دشمن در فاصله نزدیک، برتری محسوسی را برای جنگنده روسی فراهم می سازد. 

در عین حال Raptor قابلیت کمتری برای رهگیری هواپیماهای دشمن را دارد. این نشریه می نویسد، در صورت رهگیری توسط جنگنده های دشمن، از طریق رادیو سیگنال هایی پخش می شود.

سوخو 35 جنگنده‌ روسی قابلیت مانورپذیری بالایی دارد و در مجموع می‌توان سوخو 35 را برنده‌ی نبرد مانورپذیری در برابر F-22 Raptor دانست.

در کل، جنگنده سوخو 35 روس، تسلیحات بیشتری دارد و ارتفاع پرواز آن نیز بالاتر است. این جنگنده، قیمت کمتری داشته و آنرا می‌توان مدل ارتقاء یافته‌ سوخوهای قدیمی دانست که کارایی آنها در نبردهای هوایی ثابت شده است. از سوی دیگر، F-22 Raptor اولین جت جنگنده نسل پنجم جهان شناخته می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала