استفاده روسیه از"موشک های نامرئی" در رزمایش"شرق ـ 2018"

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر استفاده روسیه از"موشک های نامرئی" در رزمایش"شرق ـ 2018"
استفاده روسیه ازموشک های نامرئی در رزمایششرق ـ 2018 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نظامیان روسیه در رزمایش "شرق ـ 2018" در میدان نظامی "تلمبا" در جمهوری بوریاتی از چنان موشک های نامرئی به عنوان هدف استفاده کردند که مشخصات آنها از همه نمونه های مشهور خارجی برتر است.

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ سرگئی تیخونوف، فرمانده لشگر شماره 76 پدافند هوایی روسیه ضمن اعلام این مطلب اطلاع داد که فرماندهی رزمایش تصمیم گرفت هدف خنثی کردن حمله گسترده موشک های کروز، موشک های بالستیک و موشک های "نامرئی" ساخته شده با استفاده از فناوری استلس را در برابر نظامیان قرار داده و فقط به استفاده از موشک های معمولی اکتفا نکند اما نظامیان روسیه با وجود چنین شرایط دشواری توانستند همه موشک های فرضی را که از لحاظ مشخصات از همه نمونه های مشهور خارجی برتر بودند، رهگیری و منهدم سازند.
رزمایش "شرق 2018" از تاریخ 11 تا 17 سپتامبر تحت رهبری سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در منظقه خاور دور و حوضه های مجاور در اقیانوس آرام برگزار می شود و بزرگترین رزمایش روسیه طی 37 سال اخیر است.
در جریان آن استفاده از گروه های نظامی متشکل از رده های گوناگون برای تامین امنیت نظامی روسیه تمرین خواهد شد.
تقریبا 300 هزار نفر از نظامیان روسیه، بیش از 1000 هواپیما، بالگرد و پهپاد، تا 36 هزار ماشین زرهی و حدود 80 ناو و کشتی پشتیبان در رزمایش شرکت دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала